Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Billig linkbuilding, næsten gratis

Side 2 ud af 2 (16 indlæg)
Fra Ringsted
Tilmeldt 12. Jan 11
Indlæg ialt: 177
Skrevet kl. 22:01
Hvor mange stjerner giver du? :
Det er vi nogen der glæder os til !,
Vh jan

Mvh. Jan Christiansen

Jeg leverer effektiv og billig hulmursisolering på Sjælland.

Fra Lyngby
Tilmeldt 26. Mar 05
Indlæg ialt: 9714
Fra  DEMIB HOLDINGS ApS Waimea Digital Skrevet kl. 22:04
Hvor mange stjerner giver du? :

Andreas Linde:
Mikkel, hvordan er niveauet i din undervisning?

Det er lidt på samme måde, som med så megen anden uddannelse og rådgivning. 80% af det kan man i princippet lære ved at læse bøgerne, men via en god underviser eller rådgiver kan man dels få en smule ekstra og ikke mindst få tingene serveret face-to-face, med mulighed for at spørge ind, få forklaret ting yderligere osv.

Jeg tror de fleste af dem der har læst SEO 2.0 - og måske andre SEO bøger fortsat vil gå rigtig meget ud af SEO Master Class. Det er i hvert fald det der er meningen.

En af de særlige ting ved SEO Master Class er også, at alle deltagerne medbringer et website, som vi bruger som grundlag for en del af undervisningen i de 6 måneder. På den måde, får deltagerne ikke alene en god teoretisk viden, den forankres også i noget praktisk og de får samtidg deres eget, eller en kundes, website godt optimeret.

Fra Aarhus
Tilmeldt 4. Jan 11
Indlæg ialt: 1085
Fra  Linde-media Skrevet kl. 22:14
Hvor mange stjerner giver du? :

Mikkel deMib Svendsen:

Andreas Linde:
Mikkel, hvordan er niveauet i din undervisning?

Det er lidt på samme måde, som med så megen anden uddannelse og rådgivning. 80% af det kan man i princippet lære ved at læse bøgerne, men via en god underviser eller rådgiver kan man dels få en smule ekstra og ikke mindst få tingene serveret face-to-face, med mulighed for at spørge ind, få forklaret ting yderligere osv.

Jeg tror de fleste af dem der har læst SEO 2.0 - og måske andre SEO bøger fortsat vil gå rigtig meget ud af SEO Master Class. Det er i hvert fald det der er meningen.

En af de særlige ting ved SEO Master Class er også, at alle deltagerne medbringer et website, som vi bruger som grundlag for en del af undervisningen i de 6 måneder. På den måde, får deltagerne ikke alene en god teoretisk viden, den forankres også i noget praktisk og de får samtidg deres eget, eller en kundes, website godt optimeret.



Det lyder meget godt. 

Og hvis man har læst de bøger, så kan bliver man ikke tabt bag en vogn, hvis man deltager i din undervisning? :=)

Fra Lyngby
Tilmeldt 26. Mar 05
Indlæg ialt: 9714
Fra  DEMIB HOLDINGS ApS Waimea Digital Skrevet kl. 23:17
Hvor mange stjerner giver du? :

Andreas Linde:
Og hvis man har læst de bøger, så kan bliver man ikke tabt bag en vogn, hvis man deltager i din undervisning? :=)

Nej, så burde du være rigtig godt rustet :)

Tilmeldt 21. Sep 06
Indlæg ialt: 2606
Fra  StreetPatrol.com StreetPatrol.dk Skrevet kl. 12:20
Hvor mange stjerner giver du? :

Mikkel deMib Svendsen:

Så er det NU - for der er stadig nogle få tilbage med 50% rabat! :)

http://www.demib.dk/tilbud-seo-20-1283.html 

Så er det jo om at slå til. Glæder mig til at læse bogen når jeg får den med posten :-)

Har læst nogen gode anmeldelser af både Rosenstand og deMibs bøger. Jeg kan godt lide at at der er den er omfattende og kommer ind på en masse jeg er nysgerrig over. At der også skulle være historier indimellem er fedt. Når man selv har skrevet sin første HTML-kode i 1995 bliver man nok lidt nostalgisk og historisk interesseret på det punkt :-) 

Sparetips på Sparefeber.dk

Fra Århus
Tilmeldt 15. Oct 09
Indlæg ialt: 169
Fra  WhiteAway.com hvidevarer Skrevet kl. 14:14
Hvor mange stjerner giver du? :

Ud over undervisning kan man måske også være heldig at få et hammer godt netværk med derfra :)

 

Side 2 ud af 2 (16 indlæg)