Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Vil Apple sænke prisen på ipad 2 inden ipad 3? Væddelmål med kammerat.

Side 1 ud af 1 (5 indlæg)
  • 1
Fra Korsør
Tilmeldt 3. May 07
Indlæg ialt: 566
Skrevet kl. 19:16
Hvor mange stjerner giver du? :

Jeg har lige lavet er væddemål om hvorvidt Apple vil sænke prisen på iPad 2 om noget tid - altså inden iPad 3 kommer.

Min kammerat som bor i England er helt sikker på at det vil ske, mens jeg er helt sikker på at det aldrig vil ske.

Hvad tror i? Big Smile

Har jeg tabt væddemålet, eller er min kammerat lidt småforvirret? haha

Kevin Simper // Cykelrytter på fuldtid; Nørd på halvtid!

Fra Silkeborg
Tilmeldt 28. Feb 11
Indlæg ialt: 316
Fra  db web ApS Skrevet kl. 19:34
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

Jeg er næsten 100 på at apple vil gøre ligesom de gjorde ved lanceringen af Ipad 2, sænke prisen på modellen før med ca 10%, en måneds tid eller to inden den nye kommer. :)

Fra Korsør
Tilmeldt 3. May 07
Indlæg ialt: 566
Skrevet kl. 19:45
Hvor mange stjerner giver du? :

Ja, det er rigtigt, men det var også derfor jeg skrev inden iPad 3.

Men det sker jo først om 10-11 måneder. Og de sænker jo også kun prisen fordi iPad 3 er på trapperne.

Ham min kammeret mener at man bare kan vente lidt til hypen er over (1-2 måneder) og så købe den til lavere pris, på en måde "tilbudspris". Men Apple kører jo aldrig med tilbudspris.

Kevin Simper // Cykelrytter på fuldtid; Nørd på halvtid!

Fra Odense
Tilmeldt 17. Jan 10
Indlæg ialt: 134
Skrevet kl. 19:49
Hvor mange stjerner giver du? :

Jeg tror bestemt også at de sænker prisen, som de har gjort inden tidligere lanceringer. Måske ikke med 10% men et symbolsk beløb kan det vel blive til:-)

Fra Silkeborg
Tilmeldt 28. Feb 11
Indlæg ialt: 316
Fra  db web ApS Skrevet kl. 19:51
Hvor mange stjerner giver du? :

Der vil jeg give dig ret. Tror aldrig jeg har set at apple har sænket priserne på nogen af deres produkter, medmindre der er et nyt på trapperne.

Men måske på brugt-markedet, men det er ikke det store man kan spare der tror jeg, måske 400 - 600 kr, da folk ved at apples priser er faste som en klippe, så der er ikke så stor konkurrence.

Side 1 ud af 1 (5 indlæg)