Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Google har ikke indexeret en ½ år gammel drupal side, meget mystisk....

Side 3 ud af 3 (29 indlæg)
Fra København S
Tilmeldt 1. Feb 06
Indlæg ialt: 3528
Fra  Kim Tetzlaff ApS Kim Tetzlaff Ejendom Skrevet kl. 14:55
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

Steff:
Det er da bare mega øv at der skal laves så meget når et firma har lavet skidtet og selv mener siden skal pilles ned igen og bygges op en gang til... 
Siden skal ikke pilles ned og bygges op en gang til. Du kan nøjes med at lede efter den lille stump kode som sender den header.

Ekspert i hastighedsoptimering og Teknisk SEO

Optimering og udvikling af hurtige hjemmesider, med mere end 25 års erfaring. Danmarks bedste hastighedsoptimering med speciale i wordpress. Wordpress hjemmeside

Fra København S
Tilmeldt 1. Feb 06
Indlæg ialt: 3528
Fra  Kim Tetzlaff ApS Kim Tetzlaff Ejendom Skrevet kl. 14:59
Hvor mange stjerner giver du? :

Mikael christiansen:
korrekt det du siger men jeg måtte ligge forklare links er en god ide og alle ved ikke hvad links betyder og jeg kunne se en gav mig minus og ved mit råd godt kan bruges links er altid godt og kunne se det var ikke aktive i tråden der gav mig minus , så ved ikke om vedkomme har misforstået , men altid bedste at kommentere hvorfor minus vis giver , så man lære af sine fejl
Jeg tror du udelukkende har fået minus, fordi du giver et svar som intet har med trådstarters problematik at gøre. Og dermed kan man godt antage at du ikke rigtig har læst hvad det er trådstarter egentlig skriver samt de svar som andre har givet.

Man skal jo ikke bare svare for at svare :) det er i hvert fald min mening. Men jeg har som du nok kan se ikke givet dig minus for det.

Ekspert i hastighedsoptimering og Teknisk SEO

Optimering og udvikling af hurtige hjemmesider, med mere end 25 års erfaring. Danmarks bedste hastighedsoptimering med speciale i wordpress. Wordpress hjemmeside

Fra Ballerup
Tilmeldt 6. Jun 08
Indlæg ialt: 16488
Fra  Poledanser underholdning danser Skrevet kl. 15:03
Hvor mange stjerner giver du? :

KTJ-Media.dk:

Mikael christiansen:
korrekt det du siger men jeg måtte ligge forklare links er en god ide og alle ved ikke hvad links betyder og jeg kunne se en gav mig minus og ved mit råd godt kan bruges links er altid godt og kunne se det var ikke aktive i tråden der gav mig minus , så ved ikke om vedkomme har misforstået , men altid bedste at kommentere hvorfor minus vis giver , så man lære af sine fejl
Jeg tror du udelukkende har fået minus, fordi du giver et svar som intet har med trådstarters problematik at gøre. Og dermed kan man godt antage at du ikke rigtig har læst hvad det er trådstarter egentlig skriver samt de svar som andre har givet. Man skal jo ikke bare svare for at svare :) det er i hvert fald min mening. Men jeg har som du nok kan se ikke givet dig minus for det.

 

jeg forstod det bare ikke og links hjælper altid til at få siden indekseret bedre og da der ikke er mange links til siden, hjælper det nok , men kan godt se det ikke er hoved problemet

ja du er også langt bedre giver feedback og lære en noget, jeg ser ikke minus vis du ser mener jeg har misforstået , men prøver at lære en noget , det er noget der kan bruges til man bliver bedre og er en god amino.dk stil at vil videre fomidle sin viden videre

poledancer.dk klik bestil shows altid god priser og lange shows

Fra København S
Tilmeldt 1. Feb 06
Indlæg ialt: 3528
Fra  Kim Tetzlaff ApS Kim Tetzlaff Ejendom Skrevet kl. 15:10
Hvor mange stjerner giver du? :

Mikael christiansen:
ja du er også langt bedre giver feedback og lære en noget ser ikke minus vis du ser mener jeg misforstået , men prøver at lære en noget
Ja jeg prøver da at lærer fra mig i hvert fald det er jo det bedste Wink

Ekspert i hastighedsoptimering og Teknisk SEO

Optimering og udvikling af hurtige hjemmesider, med mere end 25 års erfaring. Danmarks bedste hastighedsoptimering med speciale i wordpress. Wordpress hjemmeside

Fra København S
Tilmeldt 1. Feb 06
Indlæg ialt: 3528
Fra  Kim Tetzlaff ApS Kim Tetzlaff Ejendom Skrevet kl. 15:11
Hvor mange stjerner giver du? :

Mikael christiansen:
jeg forstod det bare ikke og links hjælper altid til at få siden indekseret bedre og da der ikke er mange links til siden, hjælper det nok , men kan godt se det ikke er hoved problemet
Hæ, nej links vil ikke lige hjælpe i dette tilfælde, om så der var flere 1000 links.

Ekspert i hastighedsoptimering og Teknisk SEO

Optimering og udvikling af hurtige hjemmesider, med mere end 25 års erfaring. Danmarks bedste hastighedsoptimering med speciale i wordpress. Wordpress hjemmeside

Fra Ballerup
Tilmeldt 6. Jun 08
Indlæg ialt: 16488
Fra  Poledanser underholdning danser Skrevet kl. 15:15
Hvor mange stjerner giver du? :

KTJ-Media.dk:

Mikael christiansen:
jeg forstod det bare ikke og links hjælper altid til at få siden indekseret bedre og da der ikke er mange links til siden, hjælper det nok , men kan godt se det ikke er hoved problemet
Hæ, nej links vil ikke lige hjælpe i dette tilfælde, om så der var flere 1000 links.

det vidste jeg ikke godt du gav feedback  på det, man bliver altid klogere hverdag, på dette iværksættere forum

poledancer.dk klik bestil shows altid god priser og lange shows

Fra København
Tilmeldt 22. Jan 09
Indlæg ialt: 1760
Fra  Buehøjgård Møbler Skrevet kl. 15:41
Hvor mange stjerner giver du? :

det firma / den person der har lavet den hjemmeside i sin tid burde vel ordne det for jer - hvis de da stadig eksisterer :) ?

Det skylder vedkommende næsten når det er en så klokkeklar teknisk fejl som her og ikke bare et spørgsmål om smag og behag.

Fra Aarhus
Tilmeldt 4. Jan 11
Indlæg ialt: 1085
Fra  Linde-media Skrevet kl. 15:53
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

Jeg har faktisk lige lavet et indlæg om duplicate content, fordi jeg læste denne tråd. Hvilke problemer og løsninger er der ved duplicate content?
Det ser ud til at være et relativt svært problem i har - med mange forskellige faktorer, som har spillet ind. Noget af problemet kan godt være duplicate content - lige meget hvad, er det i hvert fald et problem i skal have løst. Heldigvis har Thomas Rosenstand lige lanceret DCFinder, som er et program der kan hjælpe jer med at finde duplicate content!

Fra Korsør
Tilmeldt 3. May 07
Indlæg ialt: 566
Skrevet kl. 21:22
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

Steff:

KTJ-Media.dk,

 

Ja, det kan jeg se du også omtaler.

Det er da bare mega øv at der skal laves så meget når et firma har lavet skidtet og selv mener siden skal pilles ned igen og bygges op en gang til... 

 

Men jeg takker for de mange gode svar, i er knald dygtige Big Smile

 

Siden skal ikke bygges om fra bunden af! Det er spørgsmålet om et plugin eller lign. evt. en simpel indstilling. Så endelig nej, det er en super fin side i har bygget op!

Men som svar til dit spørgsmål, det er 99% sikkert det er hjemmeside og ikke serveren der er skyld i fejlen.

Kevin Simper // Cykelrytter på fuldtid; Nørd på halvtid!

Side 3 ud af 3 (29 indlæg)