Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Verdens bedste E-handelsjob

Side 1 ud af 1 (5 indlæg)
  • 1
Fra København
Tilmeldt 8. May 07
Indlæg ialt: 263
Skrevet kl. 17:01
Hvor mange stjerner giver du? :

Det er lidt frækt at skrive et job indlæg på en iværksætter portal, men det gør jeg:

  1. Fordi det er på amino i denne kategori de bedste E-handels folk i DK findes.
  2. Fordi dette er mit gamle job, og før dette job var jeg selvstændig, og grunden til at jeg stopper er, at jeg vil være selvstændig på fuld tid igen.
  3. Fordi jeg med dette job kunne forsætte mine egen projekter ved siden af.

Alt i alt, så er dette et relevant job for iværksætter som er dygtige til E-handel, men mangler et godt relevant e-handels job.

Jobbet går ud på at drive en Dansk filial af en meget kendt Svensk webshops. Dvs. budget, SEM, SEO, PR og forretning udvikling. Da man er ansvarlig for den danske del af virksomheden, svare det på mange måder til at drive sin egen virksomhed.

Her er job beskrivelsen: http://blog.coolstuff.dk/514/Verdens-bedste-job-Var-det-noget

Send mig gerne en besked hvis i har spørgsmål til jobbet! Jobbet er i Malmø, men det er muligt at pendle fra København, hvilket jeg selv har gjort.

Lønnen afhænger af kvalifikationer, men den er meget konkurrence dygtig.

Mvh Anders

Fra Lyngby
Tilmeldt 26. Jan 08
Indlæg ialt: 1543
Fra  Sjællands ejendomsservice Toprobot.dk Skrevet kl. 17:18
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Anders

Jeg har kun et enkelt spørgsmål

Hvorfor skred du fra verdens bedste job ?

Fint nok at være selvstændig og vil have foden under eget bord.

 

Fra København
Tilmeldt 8. May 07
Indlæg ialt: 263
Skrevet kl. 17:34
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Johnny

Som skrevet, så "skred" jeg, fordi jeg inderst inde er iværksætter, og jeg nu vil forsøge mig med "foden under eget bord" igen. At være selvstændig er ikke et job, hvis det var, ville det jo være verdens bedste:-)

Her er det projekter jeg går fuldtid på: www.etailinvestor.com  

Fra København
Tilmeldt 10. Mar 09
Indlæg ialt: 697
Skrevet kl. 17:35
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Anders,

Er der tale om et fuldtidsarbejde?

Mvh Alexander

Fra København
Tilmeldt 8. May 07
Indlæg ialt: 263
Skrevet kl. 17:37
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Alexander,

 

Ja i den grad. Det er 40 timer om ugen (svensk lov), men i perioder har jeg arbejdet noget mere (f.eks. i julesalget)

Side 1 ud af 1 (5 indlæg)