Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Etablering af virksomhed med highend professionelt lydudstyr.

Side 1 ud af 1 (3 indlæg)
  • 1
Fra Græsted
Tilmeldt 24. Mar 11
Indlæg ialt: 2
Skrevet kl. 15:43
Hvor mange stjerner giver du? :

Jeg har været med at udvikle en virksomhed der fremstiller og designer lydudstyr til musikere samt studieudstyr. Herunder især bassist udstyr.

Har udviklet i flere år, har færdige produkter, produktionplaner og søger investorer til næste skridt mod opstart af produktion, salg, markedsføring og etablering på markedet.

Har forretningsplan, budgetter og har brug for partnere der evt. er etableret eller investorer med erfaring i drift af virksomhed, som kan have interesse i at lede. Gerne med teknisk indsigt.

Skriv for yderligere information, evt. aftale et møde hvor jeg fremlægger konceptet.

Kender du nogen der kan have interesse, så skriv gerne til mig.

 

Mvh. Michael Arildskov Jensen

 

Fra Købenahvn
Tilmeldt 31. Mar 05
Indlæg ialt: 120
Skrevet kl. 16:06
Hvor mange stjerner giver du? :

Er det PA anlæg, baggear eller hvilken branche?

Fra Græsted
Tilmeldt 24. Mar 11
Indlæg ialt: 2
Skrevet kl. 00:27
Hvor mange stjerner giver du? :

Til bassist musikeren er det preamps, både til indbygning i instrumentet, eller som extern enhed, rør-linedrivers, integreret forstærker til baggear bestykket med rør samt switching teknologi, samt digitalout til feks. computer. Aktive kabler med indbygget preamp, tunerpedal, baskabinetter i forskellige størrelser.

Så svaret må være baggear til bassisten. Er ofte blevet spurgt hvorfor ikke til guitarister, det kan også komme på tale. Men som udgangs punkt er vi startet til bassisten. Hele linien fra instrument til højttaler. Og med det for øje det skal kunne kobles til studie, PA osv.

Til studiebrug er det f.eks. preamp til regulering af master monitor, preamp til line/mic input.

Det er decideret highend udstyr som appellerer til seriøse musikere/producere og har haft en del af det ude i marken over nogle år, med rigtig gode tilbagemeldinger.

 

 

Side 1 ud af 1 (3 indlæg)