Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

video og billedrettigheder

Side 2 ud af 2 (16 indlæg)
Tilmeldt 24. Jun 07
Indlæg ialt: 14994
Fra  Cosmos Co Customfit.eu Skrevet kl. 16:34
Hvor mange stjerner giver du? :

asger1234:

hvordan ville det se ud med arktikler, blogindlæg osv. lad os bare bruge en ekstra bladet annoce jeg finder på nettet. må jeg ligge den ind på min facebook side, med link tilbage til dem selvfølgelig. og det samme med et online blog indlæg`? 

Nej ikke uden tilladelse. Du må ikke tage noget som helst fra nettet og bruge, uden tilladelse fra ejeren. Det er en god fingerregel at have, så undgår man som udgangspunkt problemer...

Billige designer Solbriller hos Customfit.eu

Tom Ford Solbriller -- Lacoste -- Carrera - Oakley - Chloe mm. Alt er på lager! Leveringstid 1-3 dage til DK.

Naturprodukter fra Cosmos Co. Argan olie - Kaktus olie - Grønt ler mm.

Link til Amino ekspertbloggen, hvor jeg skriver om lidt af hvert...

Tilmeldt 26. Jan 08
Indlæg ialt: 1259
Skrevet kl. 15:17
Hvor mange stjerner giver du? :

Fashion Seller, eller andre, man må vel godt lave en side der viser en youtube video, HVIS manhar sine reklamer rundt om en kasse med youtube video stillbillede af f.eks. en bil men når du trykker på play så åbner der et fuldt billede af videoen på youtube, så ejeren af videoen er den der betales via youtube streamingen.

Men du har jo stadig vist dine 4 reklamer, så du får også noget ud af det.

Det må man vel godt?

PFT

Tilmeldt 24. Jun 07
Indlæg ialt: 14994
Fra  Cosmos Co Customfit.eu Skrevet kl. 15:45
Hvor mange stjerner giver du? :

Mr. A:

Fashion Seller, eller andre, man må vel godt lave en side der viser en youtube video, HVIS manhar sine reklamer rundt om en kasse med youtube video stillbillede af f.eks. en bil men når du trykker på play så åbner der et fuldt billede af videoen på youtube, så ejeren af videoen er den der betales via youtube streamingen.

Men du har jo stadig vist dine 4 reklamer, så du får også noget ud af det.

Det må man vel godt?

Ja det har jeg også tidligere skrevet, at man må gerne embedde, så længe videoen ikke er fra en konkurrent. For så overtræder man markedsføringsloven, og der er kompensationen endnu højere, end hvis det "bare" er en krænkelse af ophavsretten...

Billige designer Solbriller hos Customfit.eu

Tom Ford Solbriller -- Lacoste -- Carrera - Oakley - Chloe mm. Alt er på lager! Leveringstid 1-3 dage til DK.

Naturprodukter fra Cosmos Co. Argan olie - Kaktus olie - Grønt ler mm.

Link til Amino ekspertbloggen, hvor jeg skriver om lidt af hvert...

Tilmeldt 26. Jan 08
Indlæg ialt: 1259
Skrevet kl. 16:52
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

Tak, jeg (og sikkert andre) vidste bare ikke at det hed at embedde.

Tilmeldt 24. Jun 07
Indlæg ialt: 14994
Fra  Cosmos Co Customfit.eu Skrevet kl. 23:47
Hvor mange stjerner giver du? :

Mr. A:

Tak, jeg (og sikkert andre) vidste bare ikke at det hed at embedde.

Okay :) Det kaldes også indlejre på dansk, dvs du sætter Youtube videoen ind på siden, men videoen afspilles stadigvæk via den originale kilde. Se eksempel herunder.

Billige designer Solbriller hos Customfit.eu

Tom Ford Solbriller -- Lacoste -- Carrera - Oakley - Chloe mm. Alt er på lager! Leveringstid 1-3 dage til DK.

Naturprodukter fra Cosmos Co. Argan olie - Kaktus olie - Grønt ler mm.

Link til Amino ekspertbloggen, hvor jeg skriver om lidt af hvert...

Tilmeldt 11. Aug 13
Indlæg ialt: 139
Fra  Documendo Skrevet kl. 15:11
Hvor mange stjerner giver du? :

Jeg har lige prøvet at finde et billede vha. google og valgte "Må anvendes" under værktøjer. Når man klikker på billedet kan man se hvor der kommer fra og komme direkte til det. Fandt fx. et fint billede der stammede fra Pixabay.com.

Så længe man ikke ukritisk bare tager billedet, men kontrollerer rettigheden selvom man finder den der, er det da et godt sted at starte. Synes mange lover gratis billeder, men så er det kun få gratis billeder de har. Det kan være lidt af en jungle.

Documendo - Mød jeres kunder med egen selvbetjent løsning - Sælg fx kontrakter og testamenter online.

Side 2 ud af 2 (16 indlæg)