Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Idé: Håndværkeroplukker

Side 3 ud af 3 (22 indlæg)
Fra København NV
Tilmeldt 29. Nov 10
Indlæg ialt: 159
Fra  Damgraphics.dk Skrevet kl. 13:08
Hvor mange stjerner giver du? :

Fine pointer.
jeg burde nok aldrig have skrevet timeforbrug, da dette er prototyper og der er lavet en enkelt af gangen.
Det er et helt andet timeforbrug det drejer sig om hvis man skal lave 50-100 eller flere af gangen.

Men hvis det så viser sig at der er et marked, og vi ikke selv skal lave dem på et tømrerværksted, men kan få en aftale med en producent er der jo helt andre boller på suppen. 

og Tak for bud på pris.


Mr. A:

Thomas, din oplukker er flot, men du hat givet et spørgsmål som alle undviger, hvad vil i betale?

Det er jo nemt nok at gøre dig glad for dit eget produkt, men hvorfor tager folk ikke stilling til hvor lang tid det tager dig at lave bare een. Hvis du skal bruge 3 timer på at producere den og du skal åbne en shop og arbejde for at sælge 2 per dag, plus husleje mv. Så skal du nok sikre dig en avance på 100% (eller en forhandler skal have 100%), så kommer du ud i at du vil have i nærheden af 1000-1500kr. per styk inkl. moms.

Hvor mange vil betale 1000 kr for en kæp der erstatter en oplukker, men fylder 3 gange så meget?

Jeg tror du skal bevise for dig selv at du kan komme ned på max 5 minutter i arbejdstid per enhed, så kommer du ned i nærheden af en salgspris som folk vil betale for en dyr oplukker. Personligt tror jeg prisen bør ligge i området 100-200kr inkl. gaveæske i en butik.

Undskyld mit indlæg nu måske virker som en lyseslukker, men jeg tror du skal forstå at du lige nu fremstiller et produkt uden at se på hvad du kan få for det. Jeg håber alligevel du ser der er andet i det end et smukt produkt selv om et smukt produkt er et godt udgangspunkt.

Mvh

Tilmeldt 21. May 08
Indlæg ialt: 51
Skrevet kl. 16:40
Hvor mange stjerner giver du? :

Den ser virkelig flot ud.Og ideen er rigtig sjov.

Jeg kunne måske tænde mere på "noget" som man spænder på sin smartphone, og som kan åbne øl på håndværkermåden.
Ideen er til fri afbenyttelse (hvis den da ikke allerede findes).
I det hele taget, tanken om at kombinere smartphone med fysiske ting kan måske blive til mange sjove nye mutanter.

Vh Finn

Side 3 ud af 3 (22 indlæg)