Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Ravsmykker

Side 1 ud af 1 (4 indlæg)
  • 1
Tilmeldt 1. Sep 16
Indlæg ialt: 4
Skrevet kl. 20:37
Hvor mange stjerner giver du? :

Godaften Aminoer, 

Jeg har et enkelt spørgsmål; er der nogle herinde, som har kendskab til dygtige, ikke alt for omkostningsfulde designere af kvalitets ravsmykker?

Mvh.  

Fra Varde
Tilmeldt 7. Feb 14
Indlæg ialt: 83
Fra  Bankpartner ApS Skrevet kl. 14:45
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej

Du skulle da have været til Ravfestival i Vejers i weekenden. Har ingen navne, men hvis du tjekker Ravfestivalens hjemmeside, så kan du måske finde hints til mulige designere.

Morten

Få den bedste finansiering til din virksomhed. Tjek bankpartner.dk Uvildig finansiel rådgivning

Tilmeldt 1. Sep 16
Indlæg ialt: 4
Skrevet kl. 17:42
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Morten,

Tak for svar! Ja, det ville have været optimalt, men det kunne desværre ikke lade sig gøre for mig - og jeg kan ikke finde de deltagene designere på hjemmesiden. Ellers et godt tip. 

Jeg har et andet spørgsmål, som du måske også kan hjælpe mig med. Jeg har fundet en investor til opstart af forretning og han var meget opsat på at vi skulle mødes hurtigst muligt og få sat det igang. Jeg aner ikke noget om den sædvanlige procedure inden man mødes med investorer, og hvad der findes af forskellige investeringsmuligheder. Lad os sige han vil investere 1 mio. til forretningen, som jeg kommer til at eje, hvad er der så af investeringsmuligheder for os? Når jeg har betalt den ene million tilbage, hvad skal der så ske? Og hvad er proceduren undervejs i tilbagebetalingen? 

Mvh. 

Fra Varde
Tilmeldt 7. Feb 14
Indlæg ialt: 83
Fra  Bankpartner ApS Skrevet kl. 08:09
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej

Jeg har sendt dig en personlig besked.

Få den bedste finansiering til din virksomhed. Tjek bankpartner.dk Uvildig finansiel rådgivning

Side 1 ud af 1 (4 indlæg)