Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Ordrebehandling

Side 1 ud af 1 (5 indlæg)
  • 1
Fra Wernigerode, Tyskland
Tilmeldt 18. Nov 10
Indlæg ialt: 15
Skrevet kl. 10:17
Hvor mange stjerner giver du? :

Hejsa

Nogle der kender et billigt og nemt/logisk ordrebehandlingssystem? Jeg er ved at åbne en webshop op med børnetøj men mangler et ordrebehandlingssystem.

Hilsen Camilla

 

 

Fra Silkeborg
Tilmeldt 4. Jan 07
Indlæg ialt: 461
Skrevet kl. 10:24
Hvor mange stjerner giver du? :

Den må du lige uddybe. Jeg har da ikke oplevet nogen webshop / regnskabsprogram der ikke har ordrebehandling.. Men det kan være vi tænker på noget forskelligt?

Fra Wernigerode, Tyskland
Tilmeldt 18. Nov 10
Indlæg ialt: 15
Skrevet kl. 10:31
Hvor mange stjerner giver du? :

Nej jeg er faktisk også i tvivl om det ligger i min webshop (jimdo.com) men har ikke fået lagt varerne ind på siden endnu. Men ud fra det jeg kunne klikke mig rundt blev jeg i tvivl og ville være på den sikre side så jeg hurtigt kunne få det oprettet et andet sted.

 

Fra Silkeborg
Tilmeldt 4. Jan 07
Indlæg ialt: 461
Skrevet kl. 10:51
Hvor mange stjerner giver du? :

Kender den ikke, men det ser ud som om at det er et CMS system, hvor der så er indlagt en shop funktion. Hvis du skal have en større butik så er det nok en god ide at vælge et system som er bygget som et shop system.


Det kunne evt. være magento go http://www.magentocommerce.com/go/ som er et shop system, som du kan leje på samme måde som jimo. Hvis jeg ikke allerede havde bygget et en shop op på det almindelige magento, så ville jeg nok vælge magento go.. Eneste ulempe er at der ikke er dankort. Men det er det vist heller ikke i Jimo

Fra Wernigerode, Tyskland
Tilmeldt 18. Nov 10
Indlæg ialt: 15
Skrevet kl. 12:09
Hvor mange stjerner giver du? :

Det er ikke en kæmpe butik jeg skal have, så jeg tror jeg starter ud med det der ligger deri.

Dankort funktionen gør ikke så meget da jeg bor i Tyskland og det bliver en tysk hjemmeside. Selvfølgelig en ulempe hvis danskere vil handle der, men via Paypal kan man betale med Visa.

Tak for dine svar.

Side 1 ud af 1 (5 indlæg)