Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Kan et eksisterende Joomla site laves om til Wordpress?

Side 1 ud af 1 (5 indlæg)
  • 1
Fra Esbjerg
Tilmeldt 13. Sep 06
Indlæg ialt: 638
Skrevet kl. 20:20
Hvor mange stjerner giver du? :

Hejsa!

Vil spørge om du ved om man rimeligt "fiffigt" kan lave et eksisterende Joomla site om til et Wordpress site?

Eller om man bare skal oprette et Wordpress site, kopiere alt tekst fra Joomla sitet over på den, og så lave redirects på hele baduljen fra Joomla sitet til Wordpress sitet?

Skal siges der er en del sider, så det sidste forslag vil nok tage noget tid at udføre. Derfor vil det også være dejligt hvis der fandtes en nemmere metode.

Nogen forslag?

Er en dummernok til Joomla, og begår mig mere flyvende i Wordpress, hvorfor jeg gerne vil have mit købte site lavet om til Wordpress, hvis det er muligt.

På forhånd tak for alle mulige svar! :-)

Mvh
Jean-Michel

Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 20:26
Hvor mange stjerner giver du? :

Der er ingen fordel ved at tilpasse en joomla-template til wordpress. Det bedste udgangspunkt for at lave en wordpress-template er den rene HTML/CSS-kode (i nogle tilfælde får du også den med, når du køber en template).

Ellers skal du til at rense ud i det, der er tilføjet for at få den til at virke i Joomla, og derefter sætte den op i Wordpress.

misel:
hvorfor jeg gerne vil have mit købte site lavet om til Wordpress, hvis det er muligt.


Tilføjelse: Jeg (fejl)læste det som om at det var en template du havde købt, og ovenstående går derfor kun på at få omkodet designet/themet og ikke indholdet.

Tilmeldt 27. Dec 09
Indlæg ialt: 2029
Skrevet kl. 20:32
Hvor mange stjerner giver du? :

ja

sög  på migrate joomla to wordpress  i google 

Fra Esbjerg
Tilmeldt 13. Sep 06
Indlæg ialt: 638
Skrevet kl. 20:57
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Tommy og Michael

Tak for svar, blev allerede en del klogere.

Tjekkede Google ud, og ja det kan vist lade sig gøre, men er ikke helt nemt virker det som om.

Tilmeldt 27. Dec 09
Indlæg ialt: 2029
Skrevet kl. 21:06
Hvor mange stjerner giver du? :

Ja du ska nok bede nogen der har forstand på det, om de kan gøre det for dig 

Side 1 ud af 1 (5 indlæg)