Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Erfaring med brug af mannequiner? Mini-survey :)

Side 1 ud af 1 (2 indlæg)
  • 1
Fra Skive
Tilmeldt 29. May 07
Indlæg ialt: 151
Skrevet kl. 17:23
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Amino'er

Jeg forsøger mig her i forummet at stille en række spørgsmål til de af jer, der i en eller anden sammenhæng kender til brugen af mannequiner i jeres (tidligere) virksomhed, (tidligere) arbejdsplads eller lignende. Brugerne på Amino plejer altid at være så flinke til at hjælpe og jeg ved jo, at vi er en stor gruppe mennesker med meget forskellige baggrunde, så måske sidder der nogen, som vil svare på nogen af eller alle spørgsmålene.

På forhånd mange tak.

 

- Hvilke mannequiner bruger i pt.?

- Hvornår købte i sidst mannequiner?

- Hvor ofte skifter i ud?

- Hvad betaler i for en mannequin i dag?

- Ville i skifte oftere ud hvis de var billigere?

- Hvor ofte bruger i mannequiner?

- Hvor mange bruger i ca. på årsbasis?

- Hvilke behov skal mannequinerne opfylde?

- Har i nogen bestemte krav eller behov som de skal opfylde?

- Hvilke kriterier vælger i mannequinerne efter?

- Hvilke kriterier er vigtigst?

- Hvor får i mannequiner fra i dag?

- Har leveringstid en betydning for jeres valg?

- Hvad er leveringstiden fra jeres eksisterende leverandør?

Bestil mannequiner hos www.Manneking.dk - Markedets bedste udvalg til de laveste priser.

Fra København
Tilmeldt 23. Apr 10
Indlæg ialt: 34
Fra  Dansk Butiks Design Skrevet kl. 10:24
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Pernille, jeg vil kort forsøge at svare dig, da jeg sælger mannequiner online.

De fleste butikker bruger en eller 2 mannequiner pr. vindue. Er vinduerne brede, evt. flere.Dertil kommer 2 - 4 mannequiner inde i butikkerne.

Mannequiner skiftes med forskellig intervaller alt efter økonomi. Gennemsnittet af Danmska butikker skifter ca. hver 5 år.

Mannequiner ligger i prislag fra ca. 700 kroner for en ringe kvalitet op til 5000 kroner for de flotte designede mannequiner. ca. 20 % er de helt bilige. Ca. 60 % er mellempriser, mens resten er de dyre.

Generet skifter butikkerne ikke ud bare fordi de er billige.

Kravene til mannequiner er at de skal være lette at arbejde med, ikke for tunge og de skal helst have mulighed for at skifte position.

Butikkerne vælger mannequiner efter tøjstil og kunde målgruppe. Typisk køber lavprisbutikker de billige mannequiner og ellers er det en meget personlig ting for butiksindehaveren, så der er også følelser med i spillet.

De vigtigste kriterier er at mannequinerne er så tidsløse som muligt.

Man kan også renoverer mannequiner hos European Mannequins. Dermed får man en helt ny mannequin ud af den gamle for kun 500 kr.

Med venlig hilsen
Michael Nordsted

If you aren't a part of the solution, you are a part of the problem.

"Albert Einstein"

Side 1 ud af 1 (2 indlæg)