Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Faldet drastisk på alle søgeord

Side 1 ud af 1 (9 indlæg)
  • 1
Fra Assens
Tilmeldt 9. Jun 10
Indlæg ialt: 839
Fra  S17 Skrevet kl. 14:58
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Aminoer.

Jeg har den her side - boldeksperten.dk - som er mit nyeste affiliate projekt. 

Jeg har gjort meget for at SEO optimere og har ligget knald godt på bl.a ordet fodboldudstyr. Jeg har også ligget højt på en del andre søgninger men primært den der.

Nu kan jeg se at hvis jeg googler "boldeksperten", så kommer min livecounter.dk side frem, min twitter side og min indlæg på web-storm.dk højere op end den. 

Når jeg søger på et søgeord som jeg også har fået meget på, ligger min livecounter igen højere...

hvad kan det være? :-)

Mvh.

Frederik Storm

Følg med på min blog omkring økonomi, crowdlending og det at være ung investor

Fra Ballerup
Tilmeldt 6. Jun 08
Indlæg ialt: 16488
Fra  Poledanser underholdning danser Skrevet kl. 15:13
Hvor mange stjerner giver du? :

hjemmesiden er ér lidt over 30 dage gammel og alle nye stiger tit i starten óg falder og tit stiger igen og falder igen ´´

Dervd arbejde stille og roligt videre med at forbedre hjemme´siden mere unik tekst og gerne videre formidle hjemmesiden rundt omkring så stiger den igen régn dog ikke med fra dag´1 af husk søgeord  óptimering´er en lang varig proces

poledancer.dk klik bestil shows altid god priser og lange shows

Fra Assens
Tilmeldt 9. Jun 10
Indlæg ialt: 839
Fra  S17 Skrevet kl. 15:21
Hvor mange stjerner giver du? :

Mikael christiansen:

hjemmesiden er ér lidt over 30 dage gammel og alle nye stiger tit i starten óg falder og tit stiger igen og falder igen ´´

Dervd arbejde stille og roligt videre med at forbedre hjemme´siden mere unik tekst og gerne videre formidle hjemmesiden rundt omkring så stiger den igen régn dog ikke med fra dag´1 af husk søgeord  óptimering´er en lang varig proces

Jeg kæmper også rigtig meget for at få det op at køre.

Jeg link-builder hele tiden, og prøver på at den interne link struktur også er ordentlig. 

Jeg synes nemlig det virkede meget mærkeligt at min livecounter side ligger nummer 1 når man søger på Boldeksperten. På trods af jeg aldrig har linket til den...

 

Følg med på min blog omkring økonomi, crowdlending og det at være ung investor

Fra Ballerup
Tilmeldt 6. Jun 08
Indlæg ialt: 16488
Fra  Poledanser underholdning danser Skrevet kl. 15:34
Hvor mange stjerner giver du? :

Frederik Storm:

Mikael christiansen:

hjemmesiden er ér lidt over 30 dage gammel og alle nye stiger tit i starten óg falder og tit stiger igen og falder igen ´´

Dervd arbejde stille og roligt videre med at forbedre hjemme´siden mere unik tekst og gerne videre formidle hjemmesiden rundt omkring så stiger den igen régn dog ikke med fra dag´1 af husk søgeord  óptimering´er en lang varig proces

Jeg kæmper også rigtig meget for at få det op at køre.

Jeg link-builder hele tiden, og prøver på at den interne link struktur også er ordentlig. 

Jeg synes nemlig det virkede meget mærkeligt at min livecounter side ligger nummer 1 når man søger på Boldeksperten. På trods af jeg aldrig har linket til den...

 

Báre live counter er en del ældre ´hjemmeside derved nemmer at ligge højt på google´

husk lav alle titler på hjemmesiden unikke der er mange undersider ,ifølge google er der over 150 ens efter dens mening http://www.google.dk/#hl=da&biw=1003&bih=386&rlz=1R2SKPB_daDK393&q=site:boldeksperten.dk&aq=f&aqi=&aql=&oq=&fp=1268091ca1a71ba0

poledancer.dk klik bestil shows altid god priser og lange shows

Fra Korsør
Tilmeldt 3. May 07
Indlæg ialt: 566
Skrevet kl. 15:35
Hvor mange stjerner giver du? :

Kevin Simper // Cykelrytter på fuldtid; Nørd på halvtid!

Fra Assens
Tilmeldt 9. Jun 10
Indlæg ialt: 839
Fra  S17 Skrevet kl. 18:45
Hvor mange stjerner giver du? :

Nu tænker jeg på at en af dem der ligger over mig er billigsport24.dk som har 4 indgående links( på deres underside ) ifølge YSE og min boldeksperten.dk/fodboldudstyr/ har 70.. 

Derudover så står mit der mange flere gange end deres.

Så det virker lidt mærkeligt.

Følg med på min blog omkring økonomi, crowdlending og det at være ung investor

Fra Ballerup
Tilmeldt 6. Jun 08
Indlæg ialt: 16488
Fra  Poledanser underholdning danser Skrevet kl. 19:12
Hvor mange stjerner giver du? :

Frederik Storm:

Nu tænker jeg på at en af dem der ligger over mig er billigsport24.dk som har 4 indgående links( på deres underside ) ifølge YSE og min boldeksperten.dk/fodboldudstyr/ har 70.. 

Derudover så står mit der mange flere gange end deres.

Så det virker lidt mærkeligt.

Bare rolige alle domæner går op og ned i starten´blogspot har intet med dit domæne at gøre bare vent lidt tid og arbejde videre med egen hjemmesiden ,så ligger din égen hjemmesíde øverste, husk din hjemmeside er ikke over 30 dage gammel.

blogspot siden vil også gå op og nedad , da det  ér et  ný suddomæne

poledancer.dk klik bestil shows altid god priser og lange shows

Tilmeldt 28. Jul 10
Indlæg ialt: 321
Skrevet kl. 20:09
Hvor mange stjerner giver du? :

Kom til at dobbelt-poste, sorry.

Tilmeldt 28. Jul 10
Indlæg ialt: 321
Skrevet kl. 20:10
Hvor mange stjerner giver du? :

Frederik Storm:
Jeg har gjort meget for at SEO optimere og har ligget knald godt på bl.a ordet fodboldudstyr. Jeg har også ligget højt på en del andre søgninger men primært den der.

Nogen gange bliver man nødt til at prøve at se tingene udefra. Hvorfor skulle du f.eks. have en god placering på ordet fodboldudstyr? På din side om fodboldudstyr, er det ord udelukkende nævnt i title og h1.

Frederik Storm:
Nu kan jeg se at hvis jeg googler "boldeksperten", så kommer min livecounter.dk side frem, min twitter side og min indlæg på web-storm.dk højere op end den. 

Det samme er tilfældet med boldeksperten. Det ord bliver ikke brugt i indholdet på din forside, så fra Googles synsvinkel er der jo ingen grund til at du skulle ranke højt på det ord.

Håber at det kan hjælpe dig :-)

Side 1 ud af 1 (9 indlæg)