Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Koster det linkjuice?

Side 2 ud af 2 (15 indlæg)
Fra Ballerup
Tilmeldt 6. Jun 08
Indlæg ialt: 16488
Fra  Poledanser underholdning danser Skrevet kl. 17:45
Hvor mange stjerner giver du? :

jeg kender ikke aftalen kontrakten , derved  hvad jeg ville gøre fuldt úd

selvfølgelige bedste at få links fra relevante sider for dig og ham

jeg kender ikke prisen om han har givet rabat , mod et links i bunden af siden´?

men evt. vis du har mange sider og alle linker til ham giver det en del antal besøgene til ham og links ud der har en værdi. evt. skriv godt om ham på egen siden og bed ham evt. give samme værdi retur igen i links eller arbejde  der svaré til det antal kr værdien af linket giver ,

Tit giver links i bunden  nogle gange konflikter´med webmaster, især  jo mere man søgeord optimere sin side og links værdien stigér .

En god klar aftale med kontrakt også ´med links i bunden skal man lave vis man ønsker det , alt skal aftales på skrift , så du kan anbefale ham på bedst vis og linket giver ham derved bedste brand værdi , som er sikkert i jeres begge 2 interesser meste

poledancer.dk klik bestil shows altid god priser og lange shows

Fra Lars Tyndskids Marker
Tilmeldt 13. Mar 11
Indlæg ialt: 125
Skrevet kl. 18:51
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 2,3 stjerner givet af 3 person

@Mikael: Tag en pause - der er andet her i livet end Amino :-)

Fra Lyngby
Tilmeldt 26. Mar 05
Indlæg ialt: 9714
Fra  DEMIB HOLDINGS ApS Waimea Digital Skrevet kl. 18:54
Hvor mange stjerner giver du? :

Leif Andersen:
Når firmaet har lavet design og CMS til din webside - er linket fra dig yderst relevant for firmaet - det er jo netop det firmaet laver.

Du har helt misforstået hvad der menes med relevante links. Det kan godt være DU mener de er relevante, men det er ret ligegyldigt når Google ikke gør det. Og det GØR de altså ikke i den konkrete situation :)

Jeg mener det strider mod Markedsføringsloven at placere links på andres hjemmesider, hvis det ikke er aftalt. Så jeg forstår ikke helt at webbureauer stadig tør gøre det.

Fra Aalborg
Tilmeldt 7. Sep 10
Indlæg ialt: 241
Skrevet kl. 19:09
Hvor mange stjerner giver du? :

hej Mikkel

det vidste jeg ikke, så tak for info :)

Tilmeldt 28. Jul 10
Indlæg ialt: 321
Skrevet kl. 19:20
Hvor mange stjerner giver du? :

Jeg synes det værste er, at de har brugt en lille bitte skriftstørrelse man nærmest ikke kan læse, hvilket jo i og for sig er at prøve og skjule linket. Det er selvfølgelig temmelig uetisk i sig selv, men det værste er da hvad man risikerer at udsætte sin kundes site for, ved på den måde at prøve at "snige" skjulte links ind.Jeg ved ikke lige hvor meget der skal til for at aktivere Googles alarmer, men Google forsøger jo algoritmisk at opdage skjulte links og tekst, og det kan i værste fald udløse en straf.

Side 2 ud af 2 (15 indlæg)