Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

køb af kopivarer fra Kina - Hvordan tjekker jeg mod det?

Side 1 ud af 1 (4 indlæg)
  • 1
Fra Herning
Tilmeldt 24. Feb 09
Indlæg ialt: 1017
Fra  Maler-maling.dk Skrevet kl. 13:06
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Aminos.

Jeg påtænker at importere nogle varer hjem fra Kina. Har fundet nogle på Aliexpress.com som jeg vil købe hjem som en test, og så derefter købe større partier hjem til videresalg.

Hvordan kan jeg gardere mig imod, at disse varer ikke er kopivarer?

Jeg vil meget gerne undgå at blive sagsøgt af et firma om et halvt år, fordi jeg har købt kopivarer.

De varer jeg ønsker at købe, kan købes hos mange leverandører i Kina, så det er vist meget udbredt.

Håber nogen ved noget om kopivarer og reglerne

Mvh

Michael Haahr

Fra Herning
Tilmeldt 24. Feb 09
Indlæg ialt: 1017
Fra  Maler-maling.dk Skrevet kl. 15:18
Hvor mange stjerner giver du? :

Hejsa.

Er der ingen som kan hjælpe mig her?

Mvh

Michael Haahr

Fra DK- Struer
Tilmeldt 26. Dec 06
Indlæg ialt: 2831
Fra  Ifindu.dk Skrevet kl. 15:43
Hvor mange stjerner giver du? :

Hvis det er en "mærkevare" altså et bestemt produktnavn, skal du sikre dig at du har fat i den originale producent.

Nu kender jeg ikke alibaba så godt, men mener de har et ranking-system, som fortæller en del om udbyderen af varen. Vælg kun de leverandører som har de højeste rankings.

Hvis leverandøren udbyder mange forskellige varemærker, har du ikke fat i en producent, men en mellemhandler, eller en kopi-producent.

 

Få hjælp til at det tekniske omkring Web og Grafisk -  https://icode.dk

Fra Herning
Tilmeldt 24. Feb 09
Indlæg ialt: 1017
Fra  Maler-maling.dk Skrevet kl. 15:53
Hvor mange stjerner giver du? :

J. Deleuran:

Hvis det er en "mærkevare" altså et bestemt produktnavn, skal du sikre dig at du har fat i den originale producent.

Nu kender jeg ikke alibaba så godt, men mener de har et ranking-system, som fortæller en del om udbyderen af varen. Vælg kun de leverandører som har de højeste rankings.

Hvis leverandøren udbyder mange forskellige varemærker, har du ikke fat i en producent, men en mellemhandler, eller en kopi-producent.

 

 

Hej Deleuran.

Ja SÅ langt er jeg med Cool Yes

Søger svar på, om jeg kan tjekke eller gardere mig imod, at producenten har kopieret en vare fra et andet land, og sælger den hos dem selv, hvor jeg så kan få mit eget brand på.

De fleste tilbyder at jeg kan få mit eget brand navn på varen.

Der skal jo ikke meget til, før det kan kaldes kopi, åbenbart.

Mvh

Michael Haahr

Side 1 ud af 1 (4 indlæg)