Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Søges: Wordpress designer....

Side 1 ud af 1 (6 indlæg)
  • 1
Tilmeldt 10. Nov 09
Indlæg ialt: 0
Skrevet kl. 01:31
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Aminoer

Jeg skal have lavet et flot design til en wordpress side.

Det er meget enkelt:

Forside - billedrotation funktion, hvor der kan klikkes på billed og komme til rette underside. Vise de 10 mest besøgte underside via lille billed på forsiden. en topbar med knapper til undersiderne.

Undersiderne - Skal have mulighed for indlæg med billed, tekst, spec og automatiske tabeller. ingen dato. Dog en enkelt underside med artikeler der skal indeholde dato.

 

Jeg søger en der kan gøre det til god pris uden kvaliteten falder, gerne studerende eller udenlandsk dansker.

Jeg har sat wordpress op så det skal "bare" rettes til og disse funktioner skal ind over.

 

Skriv gerne en PM eller her i tråden

 

 

Mikkel

Tilmeldt 10. Nov 09
Indlæg ialt: 0
Skrevet kl. 10:51
Hvor mange stjerner giver du? :
Tilmeldt 10. Nov 09
Indlæg ialt: 0
Skrevet kl. 19:32
Hvor mange stjerner giver du? :

Er der slet ikke en der kan designe wordpress ?

Og lave lidt undersider....

 

:-O

Fra Yogyakarta
Tilmeldt 16. May 09
Indlæg ialt: 2842
Fra  WebCoders.dk Skrevet kl. 20:20
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

Mikkel :

Er der slet ikke en der kan designe wordpress ?

Og lave lidt undersider....

 

:-O

Hejsa, Vi arbejder med WordPress og kan sagtens lave det du efterspørger, men når jeg ser et indlæg der handler om at det helst ikke må koste noget og at man "bare" lige skal lave noget holder jeg mig væk.

Hvis du ønsker nogle præcise bud bør du linke til din side, fortælle præcis hvilke ændringer du ønsker og skrive hvad dit budget ligger imellem. 

Som det er nu lægger du faktisk op til noget der potentielt tager en hel del timer og lægger samtidig op til det helst ikke rigtigt må koste noget og så er der altså mange der ikke engang vil komme med et bud.

Tilmeldt 10. Nov 09
Indlæg ialt: 0
Skrevet kl. 21:01
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Thomas

Kan godt se at det skræmmer mange seriøse væk med det ikke "må koste" og var ikke sådan tænkt.

Jeg skal nok være mere omhyggelig med opgaven og hvilke budget til en anden gang.

Jeg har dog nu fundet en der er igang med at hjælpe

 

Men mange tak for din tid og synspunkt :-)

 

Mikkel

Fra Yogyakarta
Tilmeldt 16. May 09
Indlæg ialt: 2842
Fra  WebCoders.dk Skrevet kl. 21:08
Hvor mange stjerner giver du? :

Mikkel :

Hej Thomas

Kan godt se at det skræmmer mange seriøse væk med det ikke "må koste" og var ikke sådan tænkt.

Jeg skal nok være mere omhyggelig med opgaven og hvilke budget til en anden gang.

Jeg har dog nu fundet en der er igang med at hjælpe

 

Men mange tak for din tid og synspunkt :-)

 

Mikkel

Jamen så er alt jo i fineste orden Smile Det vigtigste er jo at du fandt en der kunne løse opgaven for dig. 

Side 1 ud af 1 (6 indlæg)