Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Regnskabsprogram til Linux-brugere - Summasummarum !

Side 1 ud af 1 (4 indlæg)
  • 1
Fra København K
Tilmeldt 22. Aug 06
Indlæg ialt: 3337
Skrevet kl. 21:22
Hvor mange stjerner giver du? :

NEWSFLASH

Mr. Oldnews:

Jeg ville blot orientere de nørdede iværksættere om at SummaSummarum fungerer GLIMRENDE på linux med wine.

 

Jeg har testet det nu gennem den sidste måneds tid og der er INGEN problemer af nogen art.

Programmet er rimelig simpelt at benytte og kan købes for billige penge. Der er ingen månedlig leje og man kan oprette alle de regnskaber man ønsker.

Og til de lidt mere hardcore geeks der ønsker integrationsmuligheder o.lign kan jeg oplyse at summasummarum opererer med simple dat-filer som kan dissekteres uden det helt store cirkus, hvorefter data kan processeres.

 

Håber der er nogen der kan bruge det. Lidt reklame for et udemærket regnskabsprogram til en billig penge. En klassiker - en simpel en af slagsen - men uden loadtid !

 

Jeg håber der er nogen der kan bruge min beretning til noget.

Fra Aalborg
Tilmeldt 21. Feb 07
Indlæg ialt: 457
Skrevet kl. 21:47
Hvor mange stjerner giver du? :

lyder  interessant   ....   sært  at Steen Hjelmstrand  ikke  har  været   obs  på   den  mulighed

har  du  snakket   med Visma  om   den  her  option;  så  Linux   kom  med  på  systemkrav-oplistningen  -  hvilket  ville   indebære  at  det  så  også ville  blive  backet  op  fra  Vismas side

hvad  skal  der  til   af  pc   sådan  kapacitetsmæssigt???    kan  det  stilles  op  på  en  ældre udrangeret  pc   så  man  kunne  teste  det  af????

Fra København K
Tilmeldt 22. Aug 06
Indlæg ialt: 3337
Skrevet kl. 22:05
Hvor mange stjerner giver du? :

Ivaerksaet:

lyder  interessant   ....   sært  at Steen Hjelmstrand  ikke  har  været   obs  på   den  mulighed

har  du  snakket   med Visma  om   den  her  option;  så  Linux   kom  med  på  systemkrav-oplistningen  -  hvilket  ville   indebære  at  det  så  også ville  blive  backet  op  fra  Vismas side

hvad  skal  der  til   af  pc   sådan  kapacitetsmæssigt???    kan  det  stilles  op  på  en  ældre udrangeret  pc   så  man  kunne  teste  det  af????

Hejsa. Du finder bare en computer på losseren og så kører det ellers bare derudaf :-)

Linux-hackerne er typisk lidt sløve - så nyt hardware er ikke nødvendigvis en fordel, - for så har de ikke fundet ud af hvordan det virker endnu hehe :)

 

Nej har ikke haft kontakt til visma - det skærer mig i hjertet at de har købt lortet - jeg kunne have gjort meget mere med projektet - kan man gøre mindre ??? :)

 

Jeg må indrømme at jeg nyder at sidde med summasummarum til visse bogføringsopgaver - fordi når jeg trykker på en knap så sker der noget. Ikke ligesom de der online-systemer.

 

Hvis du synes det lyder spændende med det der linux, og hvis du er ny i verdenen - så vil jeg anbefale dig ubuntu.

Fra Aalborg
Tilmeldt 21. Feb 07
Indlæg ialt: 457
Skrevet kl. 00:20
Hvor mange stjerner giver du? :

jamen  åbning  af  nye  brugerflader  specielt  hvis  de  er  gratis   er  jo  altid  interessant    så   det  vil  jeg  da  kigge  ud

 

 

Side 1 ud af 1 (4 indlæg)