Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Start af tøjbutik (Fyn), nogle gode grossiter?

Side 1 ud af 1 (5 indlæg)
  • 1
Fra svendborg
Tilmeldt 2. Nov 09
Indlæg ialt: 3
Skrevet kl. 13:21
Hvor mange stjerner giver du? :

hejsa har starte en tøjbutik i fyns anden største by for ca et år siden min beliggenhed er byns best i gågaden.
 . hvor jeg selv henter tøjet fra dusseldorf i messerne. men der er ikke rigtig noget salg af det tøj. er der nogen der kender et godt brand eller et nyt tøj kæde som der sælger godt. min butik er ca 40 kvm så det er også berænset hvor stor en kæde det skal være og det er en dametøjsbutik. kan også bruge en god grossist fra danmark. HÅBER I KAN HJÆLP MIG FOR NU KOMMER DET GOD VEJER :D

Tilmeldt 13. Jun 08
Indlæg ialt: 36
Skrevet kl. 17:31
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej,

Jeg har selv drevet dametøjsforretning i mange år, men har nu  solgt min forretning.

Jeg kan nok godt hjælpe dig, men jeg er nødt til at have mere info om din målgruppe, hvilken stil du ønsker at sælge, samt hvilken profil din forretning har/skal have.

Du kan evt. skrive på min mail: heidi_saenchai@hotmail.com

Mvh

Heidi

 

 

Fra Skodsborg
Tilmeldt 7. Mar 10
Indlæg ialt: 419
Skrevet kl. 00:22
Hvor mange stjerner giver du? :

hej jeg vil gerne skrive dig en personlig besked men det har du vist ikke slået til 

kan du ikke droppe mig en besked med din mail evt. har et projekt til dig der vil interessere dig

 

Fra svendborg
Tilmeldt 2. Nov 09
Indlæg ialt: 3
Skrevet kl. 19:05
Hvor mange stjerner giver du? :

HEJSA DET LYDER GODT HVIS DU HAR LYST SÅ KAN DU MAIL TIL MIG PÅ ALIKAVEH25@HOTMAIL.COM ELLERS ER DU OGSÅ MEGET VELKOMMEN TIL AT RINGE TIL MIG PÅ 52403618. MIT MÅL GRUPPE ER KVINDER FRA 27-70 TROER AT DET ER DE MEST KØBE DYGTIG. VILLE VÆRE MEGET GLAD FOR DIN HJÆLP HVIS DU HAR LYST MVH ALI KAVEH

Fra svendborg
Tilmeldt 2. Nov 09
Indlæg ialt: 3
Skrevet kl. 19:10
Hvor mange stjerner giver du? :

HEJSA DET LYDER GODT VEN GLÆDER MIG TIL AT HØRE OM DET DU KAN BARE MAIL TIL ALIKAVEH25@HOTMAIL.COM ELLER ER DU OGSÅ VELKOMMEN TIL AT RINGE 52403618 MVH ALI

Side 1 ud af 1 (5 indlæg)