Jeg driver et mindre advokatfirma, og det er meget vigtigt for mig, at mine telefoner virker. Jeg har nu forgæves gentagne gange forsøgt at få en ordentlig løsning hos TDC Erhverv, men desværre uden held - jeg kan åbenbart ikke få mere end 3 indgående linier - en linie til min fax og to til min fastnetstelefoner. TDC Erhverv kan ikke hjælpe mig! Jeg er villig til at betale mig for at få rådgivning vedrørende telefoni - bare jeg kan regne med, at den er objektiv dvs. ikke er knyttet til en bestemt telefonudbyder. Jeg har i dag følgende telefonløsning (priser er pr. kvartal): 1 stk. TDC ISDN 2 for at klare et nummer til fax og telefoni - inkl. favoritaftale, viderestilling og vis nummer til kr. 555 TDC samtale til kr. 330 (fri opkald til fastnetsnumre, så vidt jeg har forstået - mit forbrug opmålt pr. minut skulle være ca. kr. 1500, så her "sparer" jeg da lidt) Til mobil har jeg hver kvartal et forbrug på ca. kr. 1500 Hertil kommer ca. kr. 200 pr. kvartal til telefonmøder - primært med domstolene. Jeg har behov for 5 telefonlinjer - en til min fax (med særskilt nummer) samt 4 til min fastnetstelefon, så alle 3 medarbejder kan tale på en gang plus en telefonsvarer samt evt. til en ekstra medarbejder. Jeg vil gerne have en løsning, som også tilgodeser, at mit telefonibehov er ligeligt fordelt på at jeg ringer fra fastnet til hhv. mobil og fastnet. Internetforbindelse: Jeg har en TDC Bredbånd 4096/512 Kbit/s til kr. 912 pr kvartal Løsningen er for langsom, men hvad skal jeg vælge - jeg bruger primært internet til søgning i betalingsdatabaser med lovstof m.v. samt internetradio. Jeg vil også gerne have et mobil bredbånd - men hvad skal jeg vælge? På forhånd tusind tak for jeres hjælp. Jeg sender gerne jer pr. mail en kopi af min seneste telefonregning.
|
Hjælp advokaten ;-):Jeg driver et mindre advokatfirma, og det er meget vigtigt for mig, at mine telefoner virker. Jeg har nu forgæves gentagne gange forsøgt at få en ordentlig løsning hos TDC Erhverv, men desværre uden held - jeg kan åbenbart ikke få mere end 3 indgående linier - en linie til min fax og to til min fastnetstelefoner. TDC Erhverv kan ikke hjælpe mig!
Jeg er villig til at betale mig for at få rådgivning vedrørende telefoni - bare jeg kan regne med, at den er objektiv dvs. ikke er knyttet til en bestemt telefonudbyder.
Jeg har i dag følgende telefonløsning (priser er pr. kvartal):
1 stk. TDC ISDN 2 for at klare et nummer til fax og telefoni - inkl. favoritaftale, viderestilling og vis nummer til kr. 555
TDC samtale til kr. 330 (fri opkald til fastnetsnumre, så vidt jeg har forstået - mit forbrug opmålt pr. minut skulle være ca. kr. 1500, så her "sparer" jeg da lidt)
Til mobil har jeg hver kvartal et forbrug på ca. kr. 1500
Hertil kommer ca. kr. 200 pr. kvartal til telefonmøder - primært med domstolene.
Jeg har behov for 5 telefonlinjer - en til min fax (med særskilt nummer) samt 4 til min fastnetstelefon, så alle 3 medarbejder kan tale på en gang plus en telefonsvarer samt evt. til en ekstra medarbejder. Jeg vil gerne have en løsning, som også tilgodeser, at mit telefonibehov er ligeligt fordelt på at jeg ringer fra fastnet til hhv. mobil og fastnet.
Internetforbindelse:
Jeg har en TDC Bredbånd 4096/512 Kbit/s til kr. 912 pr kvartal
Løsningen er for langsom, men hvad skal jeg vælge - jeg bruger primært internet til søgning i betalingsdatabaser med lovstof m.v. samt internetradio. Jeg vil også gerne have et mobil bredbånd - men hvad skal jeg vælge?
På forhånd tusind tak for jeres hjælp. Jeg sender gerne jer pr. mail en kopi af min seneste telefonregning.
Det lyder lidt mystisk at TDC ikke kan hjælpe dig mere flere linjer. Du kan i teorien få alle de indgående linjer du vil - men så kræver det en lidt større investering i telefonanlæg.
TDC vil på mange punkter altid være dyreste, så måske du skulle snakke med nogle af de andre teleselskaber om dit behov og se om de kan finde en løsning til dig.
I sidder 4 mennesker på en internet forbindelse (formoder jeg) på en 4096/512 linje - det vil jeg mene måske er lige i underkanten. Du skal gerne op på en 8 mbit eller mere.
Og så vidt jeg husker så sælger TDC faktisk ikke 4mbit til private mere, men de malker selvfølgelig deres erhvervskunder.
Du vil gerne have mobilt bredbånd, der kan du sikkert spare lidt penge hvis du køber det hele ved din udbyder. Ellers så fungerer Oister godt.
Du skal huske på at mobilt bredbånd kun er tilsigtet, at bruge når man er på farten og ikke når man sidder på kontoret til hver dag. Så er den trådløs løsning på kontoret en bedre ideen.