Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Hvem bruger lagerhotel?

Side 2 ud af 3 (23 indlæg)
Fra Værløse
Tilmeldt 17. Mar 06
Indlæg ialt: 305
Fra  Sushibutik.dk Skrevet kl. 08:04
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Peter

Jeg har www.sushibutik.dk og jeg flytter den til Tyskland (flensborg) i næste uge, fordi jeg har en fordel ved at min største leverandør leverer gratis i Flensborg hver uge.

Portoen og pick and pack er næsten som i Malmø i Sverige, hvor jeg har shoppen lige nu.

Mvh

Kim

Tilmeldt 3. Feb 06
Indlæg ialt: 12656
Skrevet kl. 08:41
Hvor mange stjerner giver du? :

Peter:
MEN er der ingen der bruger tyske lagerhoteller?

For at du lovligt kan have lager i Tyskland kræver det faktisk at din virksomhed er moms registreret i Tyskland og betaler Tysk moms.

 

Ravn

Fra Frank
Tilmeldt 14. Feb 11
Indlæg ialt: 58
Skrevet kl. 12:22
Hvor mange stjerner giver du? :

Kim:

Er det fordi både Sverige og Tyskland er billigere når man sender til Danmark, end danske lagerhoteller? Jeg har søgt herinde, og det ser ud til at de fleste bruger danske lagerhoteller, men på ren pris, kan de danske da ikke konkurrere, eller?

Ravn:

Er vi ikke enige om at den tyske moms er særdeles mere fordelagtig end den danske?

Fra Værløse
Tilmeldt 17. Mar 06
Indlæg ialt: 305
Fra  Sushibutik.dk Skrevet kl. 21:39
Hvor mange stjerner giver du? :

Peter, ja både de danske og tyske lagerhoteller kan sende billigere ind i Danmark, end hvad et dansk lagerhotel kan sende til internt i Danmark.

Der er også penge at spare på timelønnen og pick and pack.

Tilmeldt 29. Dec 10
Indlæg ialt: 172
Skrevet kl. 11:20
Hvor mange stjerner giver du? :

Kunne i lave en liste over hvem i bruger og har det kundeservice. Har kigget rundt ret få har kundeservice.

Fra Frank
Tilmeldt 14. Feb 11
Indlæg ialt: 58
Skrevet kl. 12:38
Hvor mange stjerner giver du? :

Hvad menes der med kundeservice? Jeg bruger det ikke selv, men har svært ved at se hvad begrebet "kundeservice" dækker over :-)

Tilmeldt 4. Mar 10
Indlæg ialt: 9
Skrevet kl. 16:06
Hvor mange stjerner giver du? :

Jeg er selv i den situation, hvor jeg skal finde et lagerhotel, som kan sende varer ud til kunder i danmark, efter de har købt via min webshop.

Nu er det sådan at producenten ligger i Sverige, så det vil være nærliggende både logistisk og økonomisk at vælge en svensk løsning.

nogen som har gode erfaringer med svenske lagerhoteller?

Mvh Kasper

Tilmeldt 3. Feb 06
Indlæg ialt: 12656
Skrevet kl. 18:09
Hvor mange stjerner giver du? :

K.B.R:
Nu er det sådan at producenten ligger i Sverige, så det vil være nærliggende både logistisk og økonomisk at vælge en svensk løsning.

Mit bud er at den løsning ikke er lovlig mht. moms.  leveres en vare fra sverige til en danske privatkunde skal du betale svensk moms og dermed være moms reg. i sverige.

 

Mvh

Ravn

 

Fra Værløse
Tilmeldt 17. Mar 06
Indlæg ialt: 305
Fra  Sushibutik.dk Skrevet kl. 19:49
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Kasper

Jeg kender én der kan hjælpe dig med lagerhotel i Sverige og hvor du får en god service og den bedste portopris.

Send en mail til mig på kim@sushibutik.dk så skal jeg formidle kontakten.

Mvh

Kim

Tilmeldt 4. Mar 10
Indlæg ialt: 9
Skrevet kl. 20:32
Hvor mange stjerner giver du? :

Tak skal du ha Kim..

Mht om det er lovligt eller ej:
Virksomheden ligger i sverige, men skal have deres varer ind på det danske marked.
Et af tiltagene er en dansk webshop. Jeg vil blive ansat som salgsagent for virksomheden, og står for hjemmesiden mm.
Men virksomheden ligger som sagt i Sverige.
Er det ikke lovligt at bruge lagerhotel i Sverige i dette tilfælde?

Side 2 ud af 3 (23 indlæg)