Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Søger ekspert i FTP systemer, mapper mm. med hensyn til opstart af wordpress

Side 1 ud af 1 (8 indlæg)
  • 1
Fra Billum
Tilmeldt 30. Jan 11
Indlæg ialt: 137
Skrevet kl. 17:17
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej aminoer. 

Som sagt søger jeg en med en god viden indenfor FTP, da jeg skal have sat wordpress ind på mit tomme domæne, og jeg ikke selv kan komme videre med det. :( 

Hvis der er en som har tid og overskud til at kigge på sagen med det samme, sender jeg gerne ftp oplysningerne. 

Sådan ser domænet ud lige pt. Semenandcattle.dk

 

- Søren

iPhone Eksperten, udføre iPhone reparationer til Danmarks bedste priser! 
Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 17:51
Hvor mange stjerner giver du? :

balum5:

Hvis der er en som har tid og overskud til at kigge på sagen med det samme, sender jeg gerne ftp oplysningerne. 

Send FTP-oplysningerne i en PB, så uploader jeg Wordpress for dig u/b, så du ikke kommer til at sidde og kede dig i weekenden ;-)

 

Fra Billum
Tilmeldt 30. Jan 11
Indlæg ialt: 137
Skrevet kl. 17:58
Hvor mange stjerner giver du? :

Tusind tusind tak! 

Det er nemlig også det, for havde endeligt regnet med at skulle få den lavet her i weekenden! :D 

Dejligt med sådan en venlig sjæl! 

sender en PB.

 

- Søren 

iPhone Eksperten, udføre iPhone reparationer til Danmarks bedste priser! 
Fra Korsør
Tilmeldt 3. May 07
Indlæg ialt: 566
Skrevet kl. 20:26
Hvor mange stjerner giver du? :

Kevin Simper // Cykelrytter på fuldtid; Nørd på halvtid!

Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 08:45
Hvor mange stjerner giver du? :

Kevin:

Der er faktisk rigtige mange guide på Youtube og rundt omkring på nettet, om hvordan man sætter wordpress op, og det tager faktisk kun 5 minutter.

Problemet her var, at domænet pegede på en anden IP og at selv hvis det blev flyttet, ville det ikke komme til at virke da one.com kun tilbyder ét domæne per webhotel. Det problem havde de guides nok ikke hjulpet en med at finde ud af ;-)

Fra Korsør
Tilmeldt 3. May 07
Indlæg ialt: 566
Skrevet kl. 21:47
Hvor mange stjerner giver du? :

Ja, okay, så er det lidt svært! Smile

Men lidt underligt at bruge One.com til flere domæner. Det vidste jeg ikke lige man kunne, med mindre at alle domænerne viste det samme indhold..?

Kevin Simper // Cykelrytter på fuldtid; Nørd på halvtid!

Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 21:53
Hvor mange stjerner giver du? :

Tommy:

Send FTP-oplysningerne i en PB, så uploader jeg Wordpress for dig u/b, så du ikke kommer til at sidde og kede dig i weekenden ;-)

Bare til info, så er der også rigtigt mange webhoteller, som faktisk har one-click, dvs at man nemt kan installere wordpress eller lign, uden at skulle røre FTP osv :)

Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 17:05
Hvor mange stjerner giver du? :

Tommy:
Problemet her var, at domænet pegede på en anden IP og at selv hvis det blev flyttet, ville det ikke komme til at virke da one.com kun tilbyder ét domæne per webhotel.

Kevin:
Men lidt underligt at bruge One.com til flere domæner. Det vidste jeg ikke lige man kunne, med mindre at alle domænerne viste det samme indhold..?

Det gør de heller ikke ;-)

 

Side 1 ud af 1 (8 indlæg)