Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Oprettelse af hjemmeside! Hjælp søges.

Side 1 ud af 1 (3 indlæg)
  • 1
Tilmeldt 18. Mar 11
Indlæg ialt: 1
Skrevet kl. 14:09
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej alle iværksættere!

Mit navn er Martin og jeg har netop startet min egen enkeltmandsvirksomhed som pr. 1 maj, bliver til et Aps. Vi laver vores egne unikke innovative produkter som allerede nu er på vej mod det europæiske marked, I denne forbindelse skal jeg have oprettet en simpel, enkel, informativ og ikke mindst flot hjemmeside som dog ikke skal være det største projekt.

Jeg søger derfor en person eller en som kender en person der har kendskab til simpel Html og eller CSS hjemmeside oprettelse, gerne en studerende på diverse grafiske skole/ høj skoler rundt omkring i Danmark, som kunne se det som en del af hans/hendes fremtidige portefølje.

Håber der er nogen som er klar på en spændende opgave med et forhåbentligt fremtidig samarbejde! Jeg glæder mig til at høre fra jer iværksættere! 

 

Fra Aarhus
Tilmeldt 4. Jan 11
Indlæg ialt: 1085
Fra  Linde-media Skrevet kl. 10:35
Hvor mange stjerner giver du? :
Fra Århus
Tilmeldt 10. Mar 10
Indlæg ialt: 139
Fra  Freewebsite-service.com Skrevet kl. 20:48
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Martin

Hvis du har lyst, er du velkommen til at lave din egen hjemmeside gratis hos os. Du vil selv, nemt kunne lave den og indsætte den tekst og de billeder du har brug for.

Hvis du ønsker at give din hjemmeside et endnu mere professionelt udtryk, kan du derudover tilkøbe et unikt domæne og få lavet et unikt design til din hjemmeside, hvis du har behov for dit eget flotte design. Du vil få hosting med i prisen, hvis du tilkøber unikt domæne.

Vi er klar til at hjælpe, hvis du har brug for hjælp eller har nogle spørgsmål. Du er velkommen til at kontakte os og ellers er Amino freelancer som nævnt en god mulighed.  

Side 1 ud af 1 (3 indlæg)