Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

hjælp til opstart af firma så seo arbejdet er rigtigt fra start !!!

Side 1 ud af 1 (4 indlæg)
  • 1
Tilmeldt 17. Mar 11
Indlæg ialt: 2
Skrevet kl. 19:40
Hvor mange stjerner giver du? :

Seo arbejde er vigtigt så jeg vil gerne lave link building på den helt rigtige måde fra starten, jeg har læst meget, men er der nogle der har en ide om hvad der giver bedst i google!

1: google ønsker jeg skal skrive min ankertekstsociale medier (blogs, forums, debatter ) men er der bestemte steder der giver bedre end andre ?

2: Når jeg laver en ankertekst eksempel "Hunde i snor kommer altid frem" og ordet "hund" har jeg lavet et link til min side - hvor mange gange er det ok at bruge den samme tekst på forskellige sider?

3: Google skriver at det er ok at lave ankertekster fra ens egen sider til selveste startsiden, men er det ok at lave det samme ankertekst som i eksemperl 2 på hver side på ens egen sider?

 

Tilmeldt 17. Mar 11
Indlæg ialt: 2
Skrevet kl. 08:21
Hvor mange stjerner giver du? :

Ok er der slet ingen der ved om dette ??

 

 

Fra Ballerup
Tilmeldt 6. Jun 08
Indlæg ialt: 16488
Fra  Poledanser underholdning danser Skrevet kl. 09:06
Hvor mange stjerner giver du? :

1 sprede sig giver godt , der ikke vild forskel på alle social medier og alle de førende blogs og forummer

2 så unikke som muligt ,med ellers bare videre formidle videre forummer kommer linkene , jo til ligge længere og nede i listen derved tager den de meste relevante google

3 det er ok samme anker tekst , med altid giver unik bedste , med er ikke altid muligt , derved bare videre formidle viden videre det giver lidt tilbage lige vel hvad

alle mulig tips hvordan du kan videre formidle din hjemmeside http://www.amino.dk/forums/t/110087.aspx#731885

Gode social medier mv. http://www.amino.dk/blogs/spndende/archive/2010/10/25/social.aspx

poledancer.dk klik bestil shows altid god priser og lange shows

Tilmeldt 12. Mar 11
Indlæg ialt: 135
Skrevet kl. 10:03
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

Now:
1: google ønsker jeg skal skrive min ankertekst på sociale medier (blogs, forums, debatter ) men er der bestemte steder der giver bedre end andre ?

Links giver link juice afhængigt af, hvor relevante siderne er i forhold til din side, hvor høj pr selve siden har, antal links til andre sider fra selve siden (jo færre udadgående links siden har, desto bedre), desto højere PR domænet har (hvis det er en side med PR N/A så giver det bedre, hvis domænet er PR 7 i sted for PR 0)

Now:
2: Når jeg laver en ankertekst eksempel "Hunde i snor kommer altid frem" og ordet "hund" har jeg lavet et link til min side - hvor mange gange er det ok at bruge den samme tekst på forskellige sider?

Du vil gerne have at google indser, hvad din side handler om. Du skal lave flere links med anker end uden. Der er ikke nogen magisk formular, som siger så og så mange, men forsøg at holde ankerteksterne relevante i forhold til dit emne. Du kan evt gå ind på google keyword tool og se, hvilke søgeord google synes er relevante for dine konkurrenter.

Now:
3: Google skriver at det er ok at lave ankertekster fra ens egen sider til selveste startsiden, men er det ok at lave det samme ankertekst som i eksemperl 2 på hver side på ens egen sider?

Google er smart, men så smart er den heller ikke. Hvis du ser rundt på nettet, så er det vel en god ledetråd for, hvad der er acceptabelt. Tænk i retning af: "Hvis jeg var google, ville jeg tillade dette?"

Jeg har vedhæftet en liste over 1500 fora, og hvilken PR domænet har
http://www.mediafire.com/?ul44or1vmlubzt0

SEO Tilbydes billigt! Se min profil eller send mig en besked
FÅ 200 RELEVANTE blog sider at kommentere på helt gratis! Se dine konkurrenters backlinks nu!

Side 1 ud af 1 (4 indlæg)