Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Hemmeligt nummer ... ? Irriterende opkald

Side 5 ud af 5 (49 indlæg)
Fra Aalborg
Tilmeldt 3. May 08
Indlæg ialt: 1513
Fra  Blogtrend.dk Lepong.dk Skrevet kl. 13:23
Hvor mange stjerner giver du? :

Utroligt nok har jeg hverken igår mandag eller idag tirsdag været generet af de "hemmelige opkald" - derfor tror jeg klart det har været Telia Erhverv der hele tiden har ringet, specielt når hans opkald i fredags lå indenfor samme tidsrum som alle de andre opkald har fundet sted... Syntes egentlig det er en ret latterlig kontaktform de har, hvis de i næsten en måned ringer til en, uden at sige noget... Men det lader da indtil videre til at være stoppet, Thank God Smile

 

Tilmeldt 5. Jun 12
Indlæg ialt: 0
Skrevet kl. 13:37
Hvor mange stjerner giver du? :

Jeg oplever præcis det samme.

Jeg bliver ringet op endda op til flere gange hver dag af skjult nummer.

Når jeg tager den bliver der lagt på i den anden ende. Forleden dag hørte jeg noget snak i baggrunden men det var for svagt til at kunne høre hvad de snakkede om.

Jeg er stoppet med at besvare disse opkald fra skjulte numre. Det er simpelthen for irriterende. 

Tilmeldt 23. Jul 10
Indlæg ialt: 152
Skrevet kl. 13:43
Hvor mange stjerner giver du? :

Kunne det tænkes at det simpelthen bare er nogle ansatte (hos telia e.lign) der bliver tjekket  om de har kaldt op til de rigtige numre og evt. hvor længe de er igennem til kunden og får løn efter det. Så hvis de ikke gider snakke med kunde nr 102.209, så kan de bare ringe op og holde for røret indtil de har foretaget de antal opkald der kræves for at de får deres løn?

 

Tilmeldt 5. Jun 12
Indlæg ialt: 0
Skrevet kl. 15:01
Hvor mange stjerner giver du? :

Telia her


Tilmeldt 19. Nov 10
Indlæg ialt: 2
Skrevet kl. 15:53
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 2 person
Kim Bolhøj (helt oppe i begyndelsen) siger det helt som jeg ville have gjort.

Da jeg som nystartet selvstændig oplevede rigtig mange useriøse sælgere, med hemmeligt nummer, er jeg for længe siden overgået til en af de mange, der ALDRIG svarer opkald fra en telefon med hemmeligt nummer.

Og pudsigt nok bliver der (næsten) aldrig lagt en besked til mig om at ringe op, når der ringes med hemmeligt nummer!!

Selv min kære bank (Danske Bank) ringer op med hemmeligt nummer. Det har jeg brokket mig over flere gange, men de gør åbenbart ikke noget ved det. Hvis min bank vil have fat i mig, ved de, at de bare skal lægge en besked, og jeg ringer tilbage asap.

Med andre ord vil jeg opfordre alle seriøse virksomheder til aldrig at ringe op med et hemmeligt nummer.
Fra København
Tilmeldt 1. Jun 06
Indlæg ialt: 6114
Fra  Mikjaer Consulting ApS Skrevet kl. 20:42
Hvor mange stjerner giver du? :

Ole Chips:

Selv min kære bank (Danske Bank) ringer op med hemmeligt nummer. Det har jeg brokket mig over flere gange, men de gør åbenbart ikke noget ved det. Hvis min bank vil have fat i mig, ved de, at de bare skal lægge en besked, og jeg ringer tilbage asap.

Min lille ukendte forstads-bank gør det samme ... det betyder dog blot at min bankrådgiver har lært at sende det der "e-mail" der :p

Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 21:55
Hvor mange stjerner giver du? :

Mikkel Mikjær Christensen:
Min lille ukendte forstads-bank gør det samme ... det betyder dog blot at min bankrådgiver har lært at sende det der "e-mail" der :p

Det gælder bare om at finde en rådgiver i samme tidsalder som en selv ;)

Jeg har aldrig mødt min bankrådgiver, men har altid fået fantastisk service, og "nej", er nærmest en by i rusland :P (Kun kommunikation via email normalt, tror jeg har talt med hende to gange eller sådan noget)

Tilmeldt 21. Nov 15
Indlæg ialt: 1
Skrevet kl. 15:14
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 1,0 stjerner givet af 1 person

men hvordanZip it!

Tilmeldt 7. Jan 14
Indlæg ialt: 17
Skrevet kl. 15:34
Hvor mange stjerner giver du? :

Ahhh, ser nu at det er et gammelt indlæg. Men jeg får aldrig opkald med hemmelige numre. De bliver stoppet af min Calls Blacklist(app)

Side 5 ud af 5 (49 indlæg)