Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Hvordan kan jeg Ranke i google.no google.gl mf. ?

Side 1 ud af 1 (6 indlæg)
  • 1
Tilmeldt 6. Sep 09
Indlæg ialt: 248
Skrevet kl. 14:12
Hvor mange stjerner giver du? :

Jeg har søgt lidt på google men meget lidt fundet, og nu er der jo en masse folk med erfaring her på amino, så tænkte at spørge her.

Jeg vil gerne ranke på nogen af vores keywords i google.no og .gl mf. men jeg er ikke rigtigt klarover hvordan jeg skal gribe det an, skal vi have sider på vores site som henvender sig til de lande og med deres sprog for overhovedet at komme i betragtning til det, eller måske man skal have .no .gl mf domænenavne for at ranke godt i den del af google?

Tim

Fra Ballerup
Tilmeldt 6. Jun 08
Indlæg ialt: 16488
Fra  Poledanser underholdning danser Skrevet kl. 14:22
Hvor mange stjerner giver du? :

det betyder ikke så meget med domæne navnet det der betyder meget er hvilken sprog du skriver på hjemmesiden norske til no mv.

hvem linker til siden, en norske hjemmeside til en norske del på din hjemmesiden

hvor er server placeret betyder mere end domæne navn med er dyrt ligesom at skulle satse på alle verdens domæner navne og husk tekste og links er det meste afgørende

poledancer.dk klik bestil shows altid god priser og lange shows

Fra Chiang Mai
Tilmeldt 31. Aug 09
Indlæg ialt: 2220
Fra  Move Marketing Co., Ltd. Skrevet kl. 14:31
Hvor mange stjerner giver du? :

Serverens placering, hvorpå din hjemmeside ligger har også en betydning.

Men ellers, godt med link fra relevante .no og .gl sider :)

Tilmeldt 6. Sep 09
Indlæg ialt: 248
Skrevet kl. 14:44
Hvor mange stjerner giver du? :

Først og fremmest tak for jeres svar

Så hvis jeg laver landingpages på fx norsk og så linkbuilder med nogen norske links så burde det hjælpe lidt på det?

Vores hjemmeside er på dansk, og det har jeg egentlig ikke tænkte mig at lave om på, har i nogen erfaring med at landingpages er på et sprog men resten er på et andet? Norsk og Dansk minder umiddelbart meget om hindanden så der burde ikke være en stor barriere i det?!

Fra Ballerup
Tilmeldt 6. Jun 08
Indlæg ialt: 16488
Fra  Poledanser underholdning danser Skrevet kl. 15:04
Hvor mange stjerner giver du? :

TimP:

Først og fremmest tak for jeres svar

Så hvis jeg laver landingpages på fx norsk og så linkbuilder med nogen norske links så burde det hjælpe lidt på det?

Vores hjemmeside er på dansk, og det har jeg egentlig ikke tænkte mig at lave om på, har i nogen erfaring med at landingpages er på et sprog men resten er på et andet? Norsk og Dansk minder umiddelbart meget om hindanden så der burde ikke være en stor barriere i det?!

jeg ved ikke helt hvorfor men man kommer lettere op  på no med engelske sprog end dansk sprog ved mange ord, dog gætter jeg på engelske er lettere grundet google tror der er flere der læser og skriver engelsk end dansk og der tror jeg google gætter rigtigt , så i det mindste lav en engelske del på hjemmesiden så rammer du meste bredt til alle vestlige land

Betyder selvfølgelige meste vis stave måde engelsk og norske på det valgte søgeord er næsten samme stave måde og kender ikke de søgeord du vil op med er norske og dansk mest ens er mange gange lettere med mange ting på virker hvad der giver bedste , hvad er lettest at få folk til at  linke til mv.

poledancer.dk klik bestil shows altid god priser og lange shows

Fra Charlottenlund
Tilmeldt 14. Jan 09
Indlæg ialt: 513
Skrevet kl. 15:39
Hvor mange stjerner giver du? :

Hvis det var mig ville jeg købe et domæne .no domæne og et google.gl domæne.

Så ville jeg et webhotel til .no domæne i norge, og et webhotel i grønland til .gl domænet.

Du kan også have .dk domæne på server i norge og grønland for domænet har ingen betydning. Men hvor serverne er placeret har en betydning.

Christopher

Arbejder til dagligt med Affiliate Marketing og SEO i mit firma CR Marketing ApS. Derudover tilbyder jeg SEO-artikler, kontakt via pb for mere info om priser.

Side 1 ud af 1 (6 indlæg)