Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Man bliver hurtigt populær med et CVR! Fortæl din historie!

Side 5 ud af 5 (44 indlæg)
Fra Odense
Tilmeldt 28. Feb 11
Indlæg ialt: 124
Skrevet kl. 09:35
Hvor mange stjerner giver du? :

Same story here. Skype-Wink

Modtager konstant breve og opkald.

Skypro I/S - Professionelle Facebook fansider og hjemmesider

Fra Mageløs, Odense
Tilmeldt 29. Mar 05
Indlæg ialt: 958
Skrevet kl. 09:41
Hvor mange stjerner giver du? :

Tidligere i debatten nævnte jeg muligheden for reklamebeskyttelse, men da mange nye er kommet til, tillader jeg mig at gentage det. 

Man kan få reklamebeskyttet sin virksomhed. Det giver en fin, rød note på cvr.dk, og betyder, at firmaer ikke må kontakte en med henblik på salg. Det er gratis og let at få gjort - der er naturligvis en buffer på nogle måneder, hvor firmaerne, der kontakter, ikke har fået opdateret deres data, men derefter bør telefoniske henvendelser fra større firmaer nærmest forsvinde. 

Fra Vejle
Tilmeldt 29. Mar 09
Indlæg ialt: 30
Skrevet kl. 09:49
Hvor mange stjerner giver du? :

 

CharlotteR:

 

 

Nej hvor frækt! Det kan jeg sørme godt forstå du blev sur over. Hvor er det dumt af dem - det betyder jo, at man ikke har lyst til at hjælpe en anden gang. Dog skal man huske, at børnene jo ikke kan gøre for, at telefolkene er nogle idioter.

Haha, ja Telia bliver altid så sure. Det har jeg også prøvet med dem flere gange.

Den værste jeg har prøvet var en rigtig kost fra degulsesider. Jeg startede med pænt at fortælle, at jeg ikke ønskede flere kunder, så derfor var det jo lidt spild af penge. Hun mente selvfølgelig det var en god ide i tilfælde af, at mine nuværende kunder kom til at smide mit nummer væk. Jeg svarede at så var det jo dejligt, at de kunne finde mig på degulesider uden jeg behøvede at betale for det.  Så påstod hun simpelthen at det kunne de ikke! Det endte i et ordenligt skænderi.

Charlotte

 

Og i nøjagtig samme øjeblik bliver jeg ringet op af de gule sider....det er skæbnens ironi. Meget venlig dame dog, men yderst pågående. Nok ikke samme "kost" du har talt med haha.

Det kan KUn blive en god uge når det starter med en telefonsælger...

J

Fra Odense
Tilmeldt 2. Feb 11
Indlæg ialt: 134
Fra  KnowledgeDesign Skrevet kl. 12:08
Hvor mange stjerner giver du? :

Er lige blever ringet op af Børsen, han havde godt nok også svært ved at forstå at jeg ikke ønskede avisen og alle de fine tilbud der fulgte med på deres hjemme side. Kunne så fortælle ham at den viden jeg havde brug for i øjeblikket fik jeg på AminoWink

Side 5 ud af 5 (44 indlæg)