Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Ledig domæne 10 februar - 3 dage senere er det registreret

Side 3 ud af 3 (30 indlæg)
Fra København
Tilmeldt 10. Aug 07
Indlæg ialt: 382
Skrevet kl. 19:29
Hvor mange stjerner giver du? :

Mark MK:

Kasper Schademan:

Hej Maelstrom

At du har sendt dig selv en mail tager vel ikke forbehold for at du har skrevet forkert eller at domænetesteren har vist forkert?

 - Kasper

 Hej Mark

Pointen var - at fordi man har skrevet en mail til sig selv ang. at man skal/skulle huske at købe et domæne gør jo ikke at domænet var ledigt på det pågældende tidspunkt.

Korrekt at jeg var lidt hurtigt i forhold til mit svar til trådstarter - men det ændre intet på mit svar til dig ang. at trådstarter allerede havde bidraget med de informationer du kommer med.

 - Kasper

 

Mit tidligere svar, svare dig vidst. Der har næppe været tale om en fejl, da domænet var ledigt da han skrev sin mail

Fra København
Tilmeldt 1. Jun 06
Indlæg ialt: 6114
Fra  Mikjaer Consulting ApS Skrevet kl. 20:06
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

http://waybackmachine.org/20010101000000*/http://tvserier.dk

Domænet blev oprettet første gang i 2001

Fra Puerto De La Duquesa
Tilmeldt 13. Jul 09
Indlæg ialt: 3506
Fra  DesignYOU - Kreative løsninger Skrevet kl. 20:13
Hvor mange stjerner giver du? :

Mikkel Mikjær Christensen:
Domænet blev oprettet første gang i 2001

Ja han kan være heldig for det udløber om 14 dage måske de ikke genbooker det Skype-ItWasntMe

http://whois.domaintools.com/tvserier.dk

/allan

Fra København
Tilmeldt 1. Jun 06
Indlæg ialt: 6114
Fra  Mikjaer Consulting ApS Skrevet kl. 20:36
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

DesignYOU:

Ja han kan være heldig for det udløber om 14 dage måske de ikke genbooker det Skype-ItWasntMe

Ja og der er ikke engang nogen på venteliste:

https://www.dk-hostmaster.dk/selvbetjening/venteliste/

Fra Måløv
Tilmeldt 13. Jul 09
Indlæg ialt: 832
Skrevet kl. 21:53
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej gutter

Bemærk at det var domænet tvserie dot dk og ikke tvserier dot dk ;)

 

Tilmeldt 21. Sep 06
Indlæg ialt: 2606
Fra  StreetPatrol.com StreetPatrol.dk Skrevet kl. 22:28
Hvor mange stjerner giver du? :

Synes nu det var et godt tip de kom med - ved ikke hvorfor jeg altid tænker i flertal når det er TV-serier. Nok fordi der er så mange Smile

Sparetips på Sparefeber.dk

Fra Måløv
Tilmeldt 13. Jul 09
Indlæg ialt: 832
Skrevet kl. 23:13
Hvor mange stjerner giver du? :

Ja det er påskønnet :) Men mon ikke vedkommende fornyer det.

 

Tilmeldt 16. Mar 11
Indlæg ialt: 1
Skrevet kl. 08:21
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Maelstrom

Det er mig der har registreret domænet www.tvserie.dk og det skete ganske rigtigt den 13. februar. Men du kan sove trygt, der er tale om et tilfælde :-)

Jeg har i længere tid haft lyst til at lave et onlineprojekt, men haft svært ved at finde en ide og et domæne der matchede. Så jeg sad og surfede domænenavne, og så godt som alt med tv var taget. Pludselig ser jeg at tvserie.dk var ledigt, og så huggede jeg til med det samme.

Domænet er registreret hos www.tdcwebmore.dk og jeg har faktisk aldrig hort om det firma du tjekkede domæner hos :-)

Beklager jeg snuppede det for næsen af dig, håber du finder et andet domæne der passer til dine planer!

/Jeppe

Tilmeldt 3. Oct 10
Indlæg ialt: 1504
Skrevet kl. 08:43
Hvor mange stjerner giver du? :

Allan.:

Det er super ærgeligt, og det viser også bare, at man skal bestille STRAKS man har fundet et godt domæne! Det er stadig ingen garanti, da DK-hostmaster vist ikke viser data realtime (altså kan domænet været blevet bestilt nogle timer før) og jeg kunne også godt forestille mig, at der rent teknisk kan være noget kø, fra man registrerer domænet hos sin domæneudbyder, til det reelt er bestilt hos DK-hostmaster.

Jeg har selv oplevet at bestille to domæner, og se dem oprettet i administrationen og det hele hos Struernet, men da jeg nogle dage senere tjekkede whois, så var de blevet registreret af en anden, som jeg iøvrigt kender og deler fornavn med. Nogle gange ER ting der virker "lidt for tilfældigt" altså helt tilfældige!

Man kan så undre sig over, at tv-serie ikke har været registreret før! (medmindre det har været "udløbet" men man plejer da at kunne se første reg. dato ikke?)

kan jo skyldes at stuernet sender dem ind for sent, bestiller vi et domænenavn hos webhosting.dk har vi en kvittering indenfor 1 minut og domænet kl hel, har aldrig fejlet

 

 

Fra Måløv
Tilmeldt 13. Jul 09
Indlæg ialt: 832
Skrevet kl. 11:15
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Jeppe

Det er helt fint. Det er rigtig godt hvad i har formået at få ud af det. I kan godt være stolte af jeres site :)

 

Side 3 ud af 3 (30 indlæg)