Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Investor til website

Side 1 ud af 1 (4 indlæg)
  • 1
Tilmeldt 25. Jan 11
Indlæg ialt: 13
Skrevet kl. 11:28
Hvor mange stjerner giver du? :

Kære Aminoer

Først og fremmest jeg røber ikke ideen og konceptet... (det ville være mindre smart, hvis man selv tror på at man har fået IDEEN).

Mit Spørgsmål:

Jeg ønsker at finde et forum hvor man kan finde en investor til sin ide. Nogler der kan hjælpe?

 

Mit produkt er et website, som er under produktion (dvs der er allerede indskudt kapital). Produktet skal udvides til et globalt marked (det er til dette der skal skaffes ny kapital.)

Jeg ønsker en investor der kan hjælpe med implementeringen i de nye lande, dvs investoren deltager aktivt i udviklingen af produktet, udover at indskyde ny kapital.

Jeg ved det er et åbent spørgsmål, der giver mulighed for mange svar.

Med venlig hilsen

Tai

Fra København
Tilmeldt 2. Aug 10
Indlæg ialt: 69
Skrevet kl. 11:37
Hvor mange stjerner giver du? :

Jeg ville prøve at søge i nogle BA netværk

http://www.businessangel.dk/

http://www.dvca.dk/

 

Bare lige for at nævne et par stykker:). 

 

Hvis du vælger at søge hos dem skal du være virkelig klar over hvad du vil!

Din forretningsplan skal være præcis, min erfaring er at man som BA gerne vil have slides med gode illustrationer osv. Men ring og tag en snak med nogle af netværkenes kontorer - så skal de nok guide dig:). 

 

Held og lykke med projektet:) 

Tilmeldt 19. May 08
Indlæg ialt: 337
Skrevet kl. 12:29
Hvor mange stjerner giver du? :

Hep,

 

 

Der er rigtig mange tråde der søger noget lign, kig evt på dem.

Væksthuset og Connect Denmark g.lign har også gode kontakter til investorer.

Det vigtigste er at du har en foretningsplan der er SUPER tjekket, og så skal du være meget mere indstillet på at forklare om ideen, potentioanlet osv.

Du skal nok også gøre dig nogle overvejelser over hvor stor en del af virksomheden du vil sælge, selv hvis du har et velkørende koncept i Danmark er der langt til det internationale marked, så du må ikke blive overrasket hvis en investor vil have 70-80% for at financierer en international kampagne.

Tilmeldt 24. Jul 06
Indlæg ialt: 1187
Skrevet kl. 21:07
Hvor mange stjerner giver du? :

Jeg ville før jeg gik på jagt efter investorer, finde ud af hvor stort et investeringsbeløb der er behov for. Det har stor betydning for hvem du skal sigte efter. Hvis du går til de større investorer (business angels mv.) så skal der være tale om et projekt i den vildere ende.

Hvis der er tale om et mindre kapitalbehov, ville jeg kigge efter mindre investorer - måske du allerede har nogen i netværket, uden at være klar over det?

Side 1 ud af 1 (4 indlæg)