Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

ris og ros til min side - Joomla community (undervandsjagt)

Side 1 ud af 1 (6 indlæg)
  • 1
Tilmeldt 14. Mar 11
Indlæg ialt: 4
Skrevet kl. 23:13
Hvor mange stjerner giver du? :

Kære aminoer

Jeg er de sidste år blevet en passioneret undervands jæger (fiskeri med harpun, hvis nogle skulle være i tvivl :) )

Da jeg var ny i sporten synes jeg ikke der var nok info at hente på nettet og manglede ofte nye dykker makkere.

Derfor har jeg nu prøvet at skabe mit eget undervandsjagt community, med håb om andre vil bruge og få glæde af det.

Jeg har sat sitet op i joomla som jeg tidligere har arbejdet med, men har ikke før prøvet at lave et community med diverse nye moduler.

Siden er stadig under opbygning og ikke meget content lige pt., men vil meget gerne have jeres syn på siden, og meget gerne med ris, ros og en masse ideer og kommentarer til forbedringer.

Måske kunne der endda være være nogle der har lyst til at lave en profil og blive en del af en helt fantastisk sportsgren.

 

På forhånd mange tak

VH. Søren Andersen
www.uvjægeren.dk

 

Fra Aarhus
Tilmeldt 4. Jan 11
Indlæg ialt: 1085
Fra  Linde-media Skrevet kl. 23:34
Hvor mange stjerner giver du? :

Rigtig lækker hjemmeside! Jeg håber at du får en masse medlemmer!

Fra Aarhus
Tilmeldt 10. Jan 11
Indlæg ialt: 191
Skrevet kl. 23:41
Hvor mange stjerner giver du? :

Rigtig fedt site du har fået opbygget indtil nu. Må indrømme at der måske kunne bruges nogle farver, eller noget "vand-agtigt" tema. Evt. gå i krig med logoet og smid nogle farver på det. Ellers synes jeg det er rigtig godt gået.

Iøvrigt også godt initiativ for sporten!

Fra Ballerup
Tilmeldt 6. Jun 08
Indlæg ialt: 16488
Fra  Poledanser underholdning danser Skrevet kl. 23:54
Hvor mange stjerner giver du? :

bruger navn og kode ord i banner virker ikke , dette gør det lidt forvirende at se noget der ikke virker på siden.

kontakt siden god ide med en kontakt formular på siden, derved lettere at  kontakte jer.

titlen lidt forvirrende at se både dansk og engelske i den sats på dansk siden er på dansk, husk domæne ligger du nummer 1 lige vel hvad , så sats på flere sigende ord om siden i titlen , jeg mener denne her titlen  <title>UVJægeren.dk - Dansk undervandsjagt community</title>

hvor opretter man sig i forummet , jeg kunne ikke se det og hvor er betingelserne på siden, vis opretter sig ?

giv alle billeder titler og tags derved findes i google billedet søgning

 

 

poledancer.dk klik bestil shows altid god priser og lange shows

Tilmeldt 15. Jan 10
Indlæg ialt: 276
Skrevet kl. 00:34
Hvor mange stjerner giver du? :

Mit førstehåndsindtryk er positivt.

Hvilke moduler har du brugt i Joomla?

Tilmeldt 14. Mar 11
Indlæg ialt: 4
Skrevet kl. 18:28
Hvor mange stjerner giver du? :

Kære alle

Mange tak for jeres tid og kommentarer, de bliver taget op til overvejelse - altid godt med andres syn på ens arbejde.

Der kommer til at ske en masse på sitet over de næste par måneder, så det kan blive klar til sæsonen 2011.

Logoet er bare lavet hurtigt i photoshop, har en ide om jeg vil lave det til en bruger konkurrence (at lave nyt logo) nå der kommer lidt brugere.

Skal i gang med seo på sitet, men har indtil videre ladet det ligge da jeg ha fokuseret på det funktionelle.

Af moduler har jeg brugt Jomsocial, kuena og marketplace. Har ikke leget med dem før, så skal lige ind i det, men tror det nok skal blive godt.

 

Side 1 ud af 1 (6 indlæg)