Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Webshop integreret med navision

Side 1 ud af 1 (10 indlæg)
  • 1
Tilmeldt 16. Dec 10
Indlæg ialt: 5
Skrevet kl. 09:57
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej

Vi står pt og skal vælge leverandør til en webshop. Vi har i forvejen 3 butikker, hvor hele økonomi-delen foregår i navision, som vi har gennem NaviPartner. Vi har et meget stort varelager, så selve integrationen af shoppen ind i det allerede eksisterende system er det vigtigste paramenter. Det vil jo derfor være oplagt at bruge Navipartners shopløsning også.

Men er der nogen, som kender alternativer løsninger/firmaer eller har nogle erfaringer selv?

Dorthe

Fra Odense SV
Tilmeldt 2. Jan 06
Indlæg ialt: 89
Skrevet kl. 10:09
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Dorthe

Vi leverer redSHOP som er baseret på open source systemet Joomla. Vi har leveret et hav at webshops både med og uden integration til økonomisystemer. Vores webshop er velgennemprøvet og med over 20.000 downloads er redSHOP nok en af de største dansk udviklede webshops....

kontakt mig på tlf. 20 7371 20 for mere info... 

Med venlig hilsen

Anders Trans Sørensen
Salgsdirektør, redWEB ApS 

/Anders Trans Sørensen, redWEB ApS, Tlf: 20 7371 20

I redWEB er vi eksperter i Joomla Webdesign.

Tilmeldt 16. Dec 10
Indlæg ialt: 5
Skrevet kl. 10:14
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Anders

Som jeg har forstået det, kører dynamic og joomla med to forskellige "hjerner" Og jeg er blevet frarådet at forsøge at koble de to sammen (af en joomla-programmør)??

Dorthe

Fra Odense
Tilmeldt 3. Dec 09
Indlæg ialt: 391
Fra  Novitas A/S Skrevet kl. 10:28
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Dorthe,

Vi er et Dynamics NAV konsulent virksomhed, som arbejder udelukkende med e-handel og webshop integration. Du er velkommen til at kigge på vores løsninger på vores hjemmeside

Ønsker du at vide mere, så er du velkommen til at give mig et kald.

Mvh. Nicklas

Shipmondo.com | En komplet fragtløsning til din virksomhed.

Fra Odense SV
Tilmeldt 2. Jan 06
Indlæg ialt: 89
Skrevet kl. 12:07
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Dorthe

Det er korrekt at php-verdenen som jo er open source, er en anden end microsoft og asp-verdenen. Men det kommer an på hvordan man laver integrationen.

Bygger man f.eks på xml udveksling via en webservice vil det fungerer uden problemer. Har du der imod et krav til at det skal kører på samme database, vil Joomla ikke være det optimale.

Mange vælger open source for ikke at binde sig til en leverandør.

Det er lang hen af vejen religion, men der er for og imod ved begge løsninger.

 

Med venlig hilsen

Anders Trans Sørensen
redWEB APS 

/Anders Trans Sørensen, redWEB ApS, Tlf: 20 7371 20

I redWEB er vi eksperter i Joomla Webdesign.

Tilmeldt 16. Dec 10
Indlæg ialt: 5
Skrevet kl. 13:05
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Anders

Jeg tror det hele bliver nødt til at køre via samme database, så vi ikke skal bruge dobbelt tid på at oprette og vedligeholde de foreskellige varenumre. Der er omkring 5000 varenumre.

Bygger man f.eks på xml udveksling via en webservice vil det fungerer uden problemer. Hvad vil det sige?

Dorthe

Fra Odense SV
Tilmeldt 2. Jan 06
Indlæg ialt: 89
Skrevet kl. 13:21
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Dorthe

Jeres økonomisystem har ganske sikkert forskellige muligheder for snitflader og kan leverer en CSV eller XML fil af hele jeres varekatalog. Denne fil kan indlæses i webshoppen, for selvfølgelig skal I ikke vedligholde data 2 steder. Kundedata, ordre, ordrestatus osv. kan ligeledes leveres fra webshoppen til økonomisystemet f. eks i XML format - Hvis det skal kører så godt som online på databasen kan snitfladen sættes op som webservice som økonomisystemet kan spørge på, således at data selv bliver overført og behandlet mellem webshoppen og økonomisystemet.

Det bliver lidt teknisk her, men man behøver ikke at kører direkte på databasen for at have synkrone data mellem ERP og webshop.

Med venlig hilsen
Anders Trans Sørensen
redWEB ApS 

 

/Anders Trans Sørensen, redWEB ApS, Tlf: 20 7371 20

I redWEB er vi eksperter i Joomla Webdesign.

Tilmeldt 16. Dec 10
Indlæg ialt: 5
Skrevet kl. 13:27
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Anders

Tak for svaret. Det skal jeg lige have kigget lidt nærmere på....

Dorthe

Fra København
Tilmeldt 15. Nov 10
Indlæg ialt: 19
Skrevet kl. 14:10
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Dorthe

Det skulle være muligt, jeg har på et tidspunkt været med til at lave en Joomla webshop der havde en direkte integration til navision. Navipartner leverede en integration som automatisk synkroniserede mellem navision databasen(mssql) og joomla databasen(mysql). Så der er altså kun vedligehold af varer og kunder i navision.

Fra Aarhus
Tilmeldt 15. Mar 11
Indlæg ialt: 7
Fra  Structure IT Skrevet kl. 12:23
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Dorthe,

 

www.webdanmark.com i Aarhus, har et modul der hedder tradelink, og det kan integreres i stort set alle større økonomisystemer. De er ekstremt stærke på webløsninger, og de har lavet nogle ret flotte og velkørende nogen af slagsen.

 

Kig på deres referencer på deres hjemmeside.

 

Bare et lille tip:-)

 

Med venlig hilsen

 

Mikkel Planck

Vision Data A/S

Side 1 ud af 1 (10 indlæg)