Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Linkbuilding

Side 1 ud af 1 (3 indlæg)
  • 1
Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 20:46
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Hajer

Hvordan laver man en effektiv linkbuildingstrategi? Jeg har på freelancer.com oprettet en opgave, hvor jeg søger links med PR+4. Så troede jeg, at den hellige grav var velforvaret og jeg kunne betale for folk der har et godt netværk. Næ nej...

Link-push, Link Wheel og Angela's and Paul's linkbuilding er buzzword der summer omkring hovedet på mig. Derfor har jeg brug for lidt råd :)

Link Wheel lyder for mig som linkfarme, der kun har til formål at pege på andre hvis pagerank dermed bliver pumpet op. Alle i hjulet peger så på dig... Hvis du altså ejer hele hjulparken. Korrekt forstået?

Link-push er lidt det samme som et link wheel bortset fra, at jeg ikke har forstået forskellen. Så kom gerne på banen med en forklaring...

Så dybest set er mit spørgsmål: Hvordan vurderer jeg, om folk er i stand til at levere linkbuilding af god og blivende kvalitet?

Jeg ser frem til Jeres svar.

/Jonas

 

Fra København
Tilmeldt 22. Jan 09
Indlæg ialt: 1760
Fra  Buehøjgård Møbler Skrevet kl. 21:03
Hvor mange stjerner giver du? :

uden at være SEO ekspert, så er link-push og link wheel ganske sobre teknikker til at få bygget links og trafik til sit website.

Link wheel har såvidt jeg kender til begrebet ikke noget med linkfarm at gøre. 

Tilmeldt 12. Mar 11
Indlæg ialt: 135
Skrevet kl. 21:38
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 1,0 stjerner givet af 1 person

JonasJ:

Hej Hajer

Hvordan laver man en effektiv linkbuildingstrategi? Jeg har på freelancer.com oprettet en opgave, hvor jeg søger links med PR+4. Så troede jeg, at den hellige grav var velforvaret og jeg kunne betale for folk der har et godt netværk. Næ nej...

Link-push, Link Wheel og Angela's and Paul's linkbuilding er buzzword der summer omkring hovedet på mig. Derfor har jeg brug for lidt råd :)

Link Wheel lyder for mig som linkfarme, der kun har til formål at pege på andre hvis pagerank dermed bliver pumpet op. Alle i hjulet peger så på dig... Hvis du altså ejer hele hjulparken. Korrekt forstået?

Link-push er lidt det samme som et link wheel bortset fra, at jeg ikke har forstået forskellen. Så kom gerne på banen med en forklaring...

Så dybest set er mit spørgsmål: Hvordan vurderer jeg, om folk er i stand til at levere linkbuilding af god og blivende kvalitet?

Jeg ser frem til Jeres svar.

/Jonas

 

VENT! Der er visse ting du skal vide.

Angela and Paul's linkbuilding er profil links fra domæner med høj PR (page rank)

Link-push - så vidt jeg har forstået er automatiske link-building strategier, som linker til dine backlinks for at give dem mere styrke. Termen, link-push, tror jeg opfattes forskelligt af folk. Meningen er, at der ikke skal være et mønster for at google ikke fatter mistanke om at man laver link-building.

Link-wheel er i bund og grund, hvor du laver fx en web 2.0 side, som linker til en anden web 2.0, som linker til en anden web 2.0, og de kan linke i ring eller i pyramide struktur, eller hvilken som helst struktur du kan forestille dig. Ring-struktur er et NO-NO, fordi google kan se, at du linker dine backlinks i ring for at give dem alle sammen noget mere kraft. Forestil at du er google. Du vil ikke have at folk giver linksne mere værdi end de egentlig burde have. Link-wheels kan bestemt bruges, men gør strukturen ustruktureret for at undgå tydelige mønstre.

Link-farme er noget helt andet!! DU MÅ ALDRIG GIVE DIG I KAST MED DET! Du vurderer ved at give dem en test periode, men du skal blive ved med at tjekke deres arbejde! Det er et MUST, ellers ender du med at blive taget ved røven.

 

SEO Tilbydes billigt! Se min profil eller send mig en besked
FÅ 200 RELEVANTE blog sider at kommentere på helt gratis! Se dine konkurrenters backlinks nu!

Side 1 ud af 1 (3 indlæg)