Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Hvad er et godt CTR i Adwords?

Side 1 ud af 1 (6 indlæg)
  • 1
Fra Tønder
Tilmeldt 14. Oct 10
Indlæg ialt: 148
Fra  KATRINESkøkken.dk Skrevet kl. 12:51
Hvor mange stjerner giver du? :
Fra København S
Tilmeldt 24. Apr 05
Indlæg ialt: 1642
Fra  Telemetric ApS Skrevet kl. 13:02
Hvor mange stjerner giver du? :

Det afhænger meget af søgeordene.

På min ene har jeg en gruppe af søgeord hvor jeg ved det er kunder der er interesseret i at købe, der er min CTR 14% - mens på de mere brede søgeord er den i gennemsnit med samme annonce ca. 3%

 

 

Fra DK- Struer
Tilmeldt 26. Dec 06
Indlæg ialt: 2831
Fra  Ifindu.dk Skrevet kl. 19:03
Hvor mange stjerner giver du? :

under 1% er jo klart utifredsstillende.

der er mange ting du kan gøre.

  • slette de svageste søgeord
  • finde bedre søgeord
  • bruge flere annoncevarianter
  • bruge splittest på annoncevarianter
  • bruge søgeord i dine annoncetekster
  • målret annoncer mod grupper af købere geografisk

Det er et stort arbejde at lave gode Adwordskampagner, og kræver daglig analyse af tendenser af brugeradfærd, marked og søgeord.

Mange får ikke nok ud af deres kampagner og opgiver efter et stykke tid. Atter andre vælger at udlicitere deres Adwords til professionelle folk som arbejder med opgaverne til dagligt, men også dette er med svingende succes.

Jeg overtager gerne administrationen af din kampagne, hvis du er ved at løbe træt i det, og ønsker nogle bedre resultater.

Få hjælp til at det tekniske omkring Web og Grafisk -  https://icode.dk

Tilmeldt 27. Apr 07
Indlæg ialt: 6988
Fra  MobilTjek Skrevet kl. 04:05
Hvor mange stjerner giver du? :

Jeg har nogle søgeord med CTR på 60-70%, men omvendt har jeg også søgeord med en CTR under 1%. Det skyldes i høj grad positionen som er blandt de nederste, da konkurrencen er ekstremt stor på de søgeord.

Sammenlign mobilpriser med eller uden abonnement

Tilmeldt 27. Sep 06
Indlæg ialt: 619
Fra  År Skrevet kl. 06:32
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

Det er godt at have fokus på CTR, men konverterer disse klik godt?

Man kan godt forestille sig at du har en CTR på 0,82, hvor der er 35% der konverterer til et køb, mens ved et andet søgeord er 3% i CTR, men 2%, der konverterer til køb, da dette søgeord blot genererer en masse interesserede, men ikke reelle købere. Så buttom line er, du er naturligvis nødt til at se på hele regnestykket.

Mvh

Holger

Tilmeldt 10. Mar 10
Indlæg ialt: 39
Skrevet kl. 11:04
Hvor mange stjerner giver du? :

Hvis du bruger brede søgeord, vil din CTR være betydeligt lavere, end hvis du bruger søgeordsætninger, eller eksakt match.

Hvis du bruger brede søgeord, er det et must, at du også tilføjer negative søgeord (søgeord der ikke er relevant for din side). Dette vil også øge din CTR.

Guide til billige blækpatroner på nettet.

Side 1 ud af 1 (6 indlæg)