Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Pas på tilbud om søgemaskineoptimering

Side 6 ud af 6 (53 indlæg)
Tilmeldt 12. Mar 11
Indlæg ialt: 135
Skrevet kl. 23:00
Hvor mange stjerner giver du? :

Jonas Jørgensen:
"Er han ikke blandt de flittige bloggere eller ekspertblogger, der er flittige til at dele ud af deres viden, så glem ham."

Dvs alle der ikke sidder og spreder deres vinden herinde er dybt inkompetente og fuskere???

Måske en anelse generaliserende.

Jeg er nu godt tilfreds de mange henvendelser jeg har fået =)
Ikke noget ondt imod de, som deler så flittigt, men hvis man kigger en smule er det allerede skrevet 300 gange før af folk, som sikkert også er bedre til at formulere sig end jeg er.

Jeg vil bestemt gerne besvare konkrete spørgsmål, men det er noget jeg laver ved siden af skolen (3. G), så udover besvarelse af emails mm er det begrænset, hvad jeg har af tid =)

SEO Tilbydes billigt! Se min profil eller send mig en besked
FÅ 200 RELEVANTE blog sider at kommentere på helt gratis! Se dine konkurrenters backlinks nu!

Tilmeldt 14. Jan 08
Indlæg ialt: 102
Skrevet kl. 20:25
Hvor mange stjerner giver du? :

Mikkel deMib Svendsen:

En god måde, at forsikre dig er, at vælge en leverandør som har været mange år i markedet. Tiden har det med at uddryde dem der ikke leverer en ordentlig vare :)

 

Niks, i hvert fald ikke i de brancher, jeg har kendskab til, og hvorfor skulle det være anderledes på dit område? Den stærke overlever, resten gør ikke. Man kan være så stærk på sit område på mange måder, og dygtighed er kun en lille del af det.

Mvh Maria

 

Tilmeldt 14. Jan 08
Indlæg ialt: 102
Skrevet kl. 20:31
Hvor mange stjerner giver du? :

Erik Hamre:
Der er Amino jo en fantastisk resource, ikke bare indenfor SEO, men for iværksætteri generelt.

Det er jeg nok ike særligt enig i. Jeg oplever - og det kan være forkert - at her er rigtig mange under 30, som lige har noget ved siden af studierne, men meget få, der har virksomheder uden for IT og også meget få, der har ansatte.

Mvh Maria

Side 6 ud af 6 (53 indlæg)