Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Hvad må lagerplads koste i Randers SV? Eller har du lagerplads til rådighed?

Side 1 ud af 1 (3 indlæg)
  • 1
Fra Østlylland
Tilmeldt 27. Mar 10
Indlæg ialt: 536
Fra  FaceAbility ApS Skrevet kl. 22:54
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej

Jeg har en webshop, men jeg mangler lagerplads. Derfor er jeg gået i gang med at undersøge mulighederne for at leje et lokale, men jeg aner ikke, hvad sådan noget koster/burde koste?

Jeg har kigget på pulterkammer.dk - det ligger rigtig godt i forhold til min daglige kørsel, det er opvarmet og overvåget, og man kan tilgå ens lager fra kl. 6 om morgenen til 22 aften - meget fleksibelt. De har en rumberegner, hvor man udregner efter kubikmeter (er det kutyme?) Jeg skal ikke have varer fra gulv til loft i kasser, men søger en fornuftig indretning med reoler med varer, der gør, at mit lagerrum bliver mere overskueligt.

Umiddelbart ser prisen hos pulterkammer.dk ret dyr ud, måske fordi de baserer prisen på, at man udnytter fra gulv til loft, eller måske er det bare dyrt at leje lagerplads?

Erfaring, gode råd og gerne tilbud ønskes - men tilbud kun, hvis du har lagerplads i Randers SV.

 

Start webbutik med PrestaShop

Besøg JOJOBA.DK og find unikke gaveideer og flotte ting til hjemmet

Fra Randers
Tilmeldt 31. May 06
Indlæg ialt: 2018
Skrevet kl. 07:13
Hvor mange stjerner giver du? :

presta:

Umiddelbart ser prisen hos pulterkammer.dk ret dyr ud, måske fordi de baserer prisen på, at man udnytter fra gulv til loft, eller måske er det bare dyrt at leje lagerplads?

Hej,

Det er vel fordi de mest henvender sig til private eller folk der har en masse flytte kasser ol. de ikke har plads til og så lejer de et rum derude.

Med alle de lokaler der står ledig i Randers, så burde det være muligt, at finde et billig lager eller et tidligere kontor lokale og så bruge det til kontor?

Der er næsten altid noget ledigt over i omkring  Messingvej og de andre 'metalveje' i området og det plejer at være fornuftige priser.

Lige til noget helt andet. Så var jeg inde og tjekke din shop, men har sendt en PM her omkring.

Mvh

Tilmeldt 19. Apr 11
Indlæg ialt: 1
Skrevet kl. 21:47
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej, for dig og andre er der mulighed for lagerplads i Assentoft.

10kvm for 500 + moms /md, hvor der vil være adgang 24/7. Der er 8 rum med fælles areal hvor der kan pakkes mv.

Ring og hør nærmere på 22622700

Side 1 ud af 1 (3 indlæg)