Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

BoligUdland.dk - onlinemarkedsføring - Hvordan?

Side 1 ud af 1 (4 indlæg)
  • 1
Tilmeldt 4. Mar 11
Indlæg ialt: 38
Skrevet kl. 17:51
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej derude

Vi har nu været igang med BoligUdland i 3 år og har indtil videre ikke brugt nogen penge på markedsføring da vi har brugt vores penge på hjemmesiden og andre på det tidspunkt relevante ting

Vi overvejer dog nu, om det ikke var tiden til at investere lidt i at få noget mere trafik.

Vi syntes selv vi har et flot og indholdsrigt site. men vi er lidt i tvivl om der er nogen ting vi kunne gøre bedre.

Vi har efter bedste evne forsøgt at lave metagtags, descriptions m.m ligesom vi også har tilmeldt os en masse linkkataloger, laver intern linkning på siden og har også fået en del samarbejdspartnere til at linke til os

Vi laver løbende nyheder, da vi kan se det har god SEO effekt, men vi syntes stadig vi mangler det sidste - men vi er i tvivl om hvad vi mangler at gøre

Vi har desværre ikke mange tusinde kroner, hvilket naturligvis begrænser vores muligheder, men vi håber at der er nogen kloge hoveder der kan hjælpe os lidt på vej

Vi er i det små startet op med at annoncere på DBA, hvilket ser ud til at være en ganske fint sted at starte op med annoncering.

Derudover overvejer vi lidt Adwords, ligesom vi har fået lavet et par bannere, som vi vil tilmelde PartnerAds

Hvad siger i - har i ellers nogen gode ideer?

Vi glæder os til at høre fra jer

Bedste hilsner

Tilmeldt 4. Mar 11
Indlæg ialt: 38
Skrevet kl. 17:43
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej venner

Er det ikke et enkelt svar eller 2 i skyderen?

Vi glæder os til at høre fra jer

Tilmeldt 12. Mar 11
Indlæg ialt: 135
Skrevet kl. 17:31
Hvor mange stjerner giver du? :

Adwords er farligt. Jeg mener, man bruger hurtigt mange penge. Det er dyrt, og du skal kunne analysere, hvad der konverterer, så du faktisk tjener mere end du investerer i adwords.

SEO er svært også. Jeg mener, uden at have kigget mere på det, virker det som om det er et meget kompetitivt marked i har sat jer i. De store drenge har masser af penge til reklame, og CPCen for jeres søgeord er ret høj. Jeg tror evt i ville gøre bedre i at indrykke en annonce i et relevant blad/avis og se, hvilken effekt det har.

google keyword tool kan i desuden se, hvilke søgeord, google finder jeres hjemmeside relevant for, antal søgninger per måned, og derudover, hvis i vælger SEO, må i igang med at brainstorme relevante søgeord.

Jeg tilbyder selv SEO, men i skal være klar over, at ingen kan love resultater i SEO. Ved det mener jeg, at hvis en eller anden lover jer side 1 indenfor en måned eller lignende, så skal i ikke stole på det. Dog efter måneders (afhængigt af konkurrence) SEO kan man se en tendens, til at ens side rangerer bedre. Jeg har selv nogen SEO pakker til salg, som har virket godt for mig og fået mig på side 1 med nogen søgeord, men bolig markedet kunne godt være et skrapt marked. Mine løsninger starter fra ca 1000DKK, og rapport følger selvfølgelig. Googles algoritmer ændres desuden fra tid til tid, hvilket også kan påvirke ens placering i google negativt eller positivt eller overhovedet ikke. Hvis I dog er interesserede i at forsøge med SEO, kan I sende mig en besked =)

SEO Tilbydes billigt! Se min profil eller send mig en besked
FÅ 200 RELEVANTE blog sider at kommentere på helt gratis! Se dine konkurrenters backlinks nu!

Fra København
Tilmeldt 15. Aug 10
Indlæg ialt: 364
Fra  Søren Sjøgren, foredragsholder Skrevet kl. 00:12
Hvor mange stjerner giver du? :

SEO-Kongen:

Adwords er farligt. Jeg mener, man bruger hurtigt mange penge. Det er dyrt, og du skal kunne analysere, hvad der konverterer, så du faktisk tjener mere end du investerer i adwords.

Alt er vel farligt hvis man ikke aner hvad man laver?

Hvis du vil i gang med AdWords så riv en aften ud af kalenderen, luk døren, træk gardinerne ned, invester i Rosenstands AdWords Lex og kom i gang.

Det er en super e-bog, som guider en igennem hele processen. Fra opsætning til optimering. Og ja, man kan hurtigt komme til at byde på nogle søgeord som er dyre og til gengæld ikke konverterer - det hjælper bogen dig med.

God fornøjelse. :)

Side 1 ud af 1 (4 indlæg)