Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Erfaring med Navision og Goldenplanets OpenBizBox?

Side 1 ud af 1 (8 indlæg)
  • 1
Tilmeldt 9. Mar 11
Indlæg ialt: 4
Skrevet kl. 22:34
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej,

Jeg er ved at bygge et nyt website op. Vores firma bruger i forvejen Navision og jeg er ved at opbygge webshop med Goldenplanets OpenBizBox. Men er der nogle der ved, om de to ting kan fungere sammen og hvad det evt. kræver at sætte det op, så det kører automatisk?

Og derudover kunne jeg  og min regnskabschef godt tænke os at komme på virksomhedsbesøg hos en decideret regnskabsafdeling hvor der arbejdes med web-shop -  er der nogen der kender nogen?

Hej igen, Maja

 

Fra Odense
Tilmeldt 3. Dec 09
Indlæg ialt: 391
Fra  Novitas A/S Skrevet kl. 23:43
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Maja

Der findes allerede en integrationsløsning mellem Goldenplanets/OpenBizBoz og Navision. Prøv at tage kontakt til Goldenlpanet, så skulle de gerne hjælpe dig med dine spørgsmål.

Mvh. Nicklas

Shipmondo.com | En komplet fragtløsning til din virksomhed.

Tilmeldt 9. Mar 11
Indlæg ialt: 4
Skrevet kl. 08:15
Hvor mange stjerner giver du? :

Tak for hurtigt svar. Underligt, for det er netop fordi de (Goldenplanet) sagde at de ikke kendte noget til det, blot at de troede det var muligt på én eller anden måde, at jeg forsøgte mig her...

Ved du om den integrationsløsning er en standard man kan købe eller hvordan?

Hej igen, Maja

Fra Næstved
Tilmeldt 19. Apr 10
Indlæg ialt: 165
Fra  http://kjmedia.dk/ Skrevet kl. 08:45
Hvor mange stjerner giver du? :

Mener heller ikke der findes en integrationsløsning mellem OpenBizBox og Navision, men derimod e-conomic.

Kom til tops i Google med effektiv søgemaskineoptimering fra KJMedia.dk

Tilmeldt 9. Mar 11
Indlæg ialt: 4
Skrevet kl. 21:42
Hvor mange stjerner giver du? :

Ved du (eller nogen her) om det er noget der kan fikses og hvor meget sådan noget står i...

Maja

Fra Kastrup
Tilmeldt 19. Sep 06
Indlæg ialt: 954
Skrevet kl. 23:03
Hvor mange stjerner giver du? :

Maja Find:

Ved du (eller nogen her) om det er noget der kan fikses og hvor meget sådan noget står i...

Maja

Hej Maya, det er ikke sådan lige til at sige. Rigtig mange faktorer spiller ind. Først og fremmest, skal i naturligvis have licenserne til Navision. (Det formoder jeg i  har). Derefter skal i finde ud af hvordan jeres osC shop skal synkroniseres. Skal det vare noget live opdatering, hvor lagerbeholdningen hele tiden vil være 100% ajour i både shop og regnskabssystem. Et alternativ til dette, er at i fx river en fil ud af jeres shop en gang eller to dagligt, og ud fra den opretter kunder og ordrer fra denne.

Førstnævnte skal du ikke blive chokeret hvis du får priser omkring 20-30.000. Sidstnævnte, kan laves for 1.500-2.000,- Her skal skal du bare høre din Navision konsulent hvordan filen skal udformes.

 

Jimmy

 

Tilmeldt 9. Mar 11
Indlæg ialt: 4
Skrevet kl. 23:09
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Jimmy,

Tak for fyldigt svar. Jeg tager straks fat i Navision.

Hej igen, Maja

Tilmeldt 6. Oct 11
Indlæg ialt: 1
Skrevet kl. 15:26
Hvor mange stjerner giver du? :

Kære Maja.

ville høre om du har fundet en løsning med integration af Navision og Goldenplanet?

Vort firma står i en lignende situation, hvor det er essentielt for at få integreret vort økonomisystem, Navision til vores webshop der er Goldenplanet.

Som en start kunne vi godt tænke os en løsning hvor vi dagligt kan downloade en fil med nye ordre, kunder og indlæse den til Navision.

Ps. ved det er et ældre indlæg, men håber på svar alligevel.

På forhånd tak!

MVH jesper

Side 1 ud af 1 (8 indlæg)