Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Hvilken Webshop løsning?

Side 2 ud af 2 (11 indlæg)
Fra Hobro
Tilmeldt 29. Apr 08
Indlæg ialt: 229
Fra  DreamAbout.dk Skrevet kl. 16:15
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Tv3. 

Magento er helt sikkert en mulighed. Du skal dog være opmærksom på at når man begynder på at rette meget i magentoen, så kan det blive en tidskrævende affære - og min erfaring er at der ikke er så pokkers mange magento eksperter herhjemme. Der var i hvert fald rigtig mange der ikke turde kaste sig ud i at bygge min nye webshop i Magento. Måske fordi jeg netop ville have den rettet så meget til som jeg ville. Der er et utal af moduler du kan tilkøbe, og du kan sikkert også finde en udvikler der kan hjælpe dig med at lave dit helt eget modul. - Når det så er sagt, så vil jeg ikke anbefale dig en Magento, netop pga systemet er så stort som det er. 

Jeg har selv været i gang med at skifte min webshop platform ud for en Magento platfom ud, men endte i sidste ende med en anden løsning af flere årsager. Jeg og min partner på jegelskermode.dk valgte simpelthen selv at bygge en shop løsning. Så kunne vi få den præcist som vi ville have den.

Hvis du kunne være interesseret vil jeg godt vise dig hvad vores system kan, og hvilke muligheder der er i det. Og muligheder er der mange af. Alt er lavet så det køre så automatisk som muligt sammen med labelprinter, økonimosystem osv. Jeg driver som sagt selv webshop, så derfor kender jeg mange af problematikkerne ved det og jeg har været i gennem flere shop løsninger uden at have fundet den perfekte, til mit behov - før nu.

Vi skal have opbygget nogle referencer, og der skal udvikles flere moduler til shoppen. Eks. så din måde at køre dropshipping på, ville vi kunne udvikle sammen med dig præcist som du gerne vil have det. Prisen vil selvfølgelig blive afspejlet i at vi er nye og at vi skal have opbygget referencer.

Hvis du har lyst til at se løsningen og høre mere kan du jo lige smide mig en mail eller ringe. 

 

Venligst

Simon Falentin Olesen

Byflou.dk - Byoutlet.dk - Sally-b.dk - Jegelskermode.dk

Simon@byflou.com - +45 21400042

 

 

 

 

 

 

Side 2 ud af 2 (11 indlæg)