Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Tilbyde Google Vouchers - hvordan?

Side 1 ud af 1 (6 indlæg)
  • 1
Tilmeldt 24. Jul 10
Indlæg ialt: 53
Skrevet kl. 13:52
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Amino

 

Jeg har undersøgt muligheden for at komme til at tilbyde kunderne Google Vouchers, ligesom mange andre både danske og udenlandske hjemmesider gør det.

Jeg har læst tråde på Google.com, uden dog at finde et endeligt og konkret svar, udover et link til en relevant side, der så var dødt.

  • Jeg vil derfor høre jer om hvor og hvordan jeg kan komme til at udbyde disse Google Vouchers?
  • Og hvor vidt det vil koste mig noget at tilbyde disse Vouchers? Det er jo med til at promovere deres Adwords, ligesom de selv tilbyder det for at skaffe nye kunder.
  • Og sidst, om der er nogle krav fra Google man skal opfylde? Jeg har læst på Googles fora/faq at der skulle være nogle, bla.a. at man skal være en amerikansk/canadisk virksomhed, men det kan selvfølgelig ikke være korrekt, med danske udbydere af deres Vouchers.

På forhånd mange tak for hjælpen.

Tilmeldt 24. Jul 10
Indlæg ialt: 53
Skrevet kl. 16:34
Hvor mange stjerner giver du? :
Fra København
Tilmeldt 18. Jan 10
Indlæg ialt: 154
Fra  Findino Skrevet kl. 19:43
Hvor mange stjerner giver du? :

Det undrer mig faktisk lidt at Google ikke gør mere ud af, at informere om dette, for det må da være i deres interesse at flere og flere benytter Adwords - men jeg har desværre intet svar.

Fra København Ø
Tilmeldt 27. Jan 06
Indlæg ialt: 2158
Fra  DIVE.in Scuba Diving SorteSokker.dk Skrevet kl. 16:15
Hvor mange stjerner giver du? :

Det er vist "Google Services for Websites" du leder efter :-)
Du kan læse mere om det her: http://www.google.com/webmasters/provider/

Bemærk dog:

The Google Services for Websites program program is designed for web hosters who provide web hosting and domain services to large numbers of customers or organizations that provide large-scale content publishing services to users. If your organization does not belong to one of these categories, you should not apply for this program, but sign up for the relevant Google services directly.

fra tilmeldingssiden. Du skal nok have en ret god volumen af kunder, inden du får muligheden for at give dem gratis Adwords Vouchers

Jeg driver dykkersitet DIVE.in og freelancer med Bottomline

Tilmeldt 24. Jul 10
Indlæg ialt: 53
Skrevet kl. 11:17
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Nicolai

Tak for svaret - har du nogle ideer om hvor mange besøgende og brugere der er nødvendige.

Er det 5.000, 10.000 eller 50.000?? Mere for bare at få et indtryk af det. Jeg kan se Amino tilbyder det, men ved ikke hvor mange brugere de har.

Fra København
Tilmeldt 10. Aug 07
Indlæg ialt: 382
Skrevet kl. 11:30
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Simon

Hvis du skal bruge dem til dine kunder og har et firma selv - kunne du jo deltage i Googles certificeringsprogram. hvis du får deres "diplom" og tilknytter et firma.

Så får du muligheden for at tilbyde en begrænset mængde af disse kuponer.

- Kasper

Her kan du komme igang med Googles certificeringsprogram

Side 1 ud af 1 (6 indlæg)