Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Fælles kalender oversigt til Exchange og gmail

Side 1 ud af 1 (3 indlæg)
  • 1
Fra Aarhus N
Tilmeldt 6. Sep 10
Indlæg ialt: 423
Fra  Jens Juul Nielsen Skrevet kl. 11:48
Hvor mange stjerner giver du? :

Hejsa alle sammen,

jeg har lavet en løsning til Exchange 2003/2007/2010 og Gmail kalender, hvor jeg kan trække begivenheder ud af kalendre (hvis jeg selvfølgelig har rettighederne til det) og kan præsentere disse pænt på et website. Formålet er nemt og hurtigt at give et overblik over folks kalendre og hurtigt tjekke om et evt. møde eller telefonkonference kan sættes op på et givent tidspunkt.

Jeg er i gang med at få lavet et website, så man kan se hvilke features systemet understøtter.

Jeg ville høre, om der var nogen, der kunne bruge et sådan system? Exchange 2010 er jo understøttet på web-delen i forhold til at man kan se andres kalendre, men det er kun i ens egen organisation. Jeg har lavet det, så man også kan se på tværs af organisationerne og andre version samt også gmail. Hvis I kan komme i tanke om andre systemer, der kunne være interessante at kigge på, så vil jeg meget gerne høre fra jer.

 

Tilmeldt 28. Jun 07
Indlæg ialt: 284
Skrevet kl. 14:03
Hvor mange stjerner giver du? :

Jeg bruger Outlook til at integrere Exchange og fremmede fx Gmail-kalendere. Det eneste jeg mangler er, at jeg gerne vil kunne opdatere/skrive i Gmail-kalendere. Dog vil jeg nødig undvære Outlook pga. integrationen med Tasks, Contacts, RSS Feeds, mv.

Dbh. Aleksander

 

Fra Faaborg
Tilmeldt 27. May 09
Indlæg ialt: 163
Fra  VNASOFT Skrevet kl. 14:30
Hvor mange stjerner giver du? :

Nu er jeg ingen ekspert på området, men har I kig på:

http://www.google.com/apps/intl/en/business/outlook_sync.html

Jeg kunne forstille mig at løsningen ville være at man lave en Google Kalender, som hente advent fra det forskellige kilde så det bliv et Fælles Kalender. Så lave man en hjemmeside som hente oplysninger fra kun den Fælles Kalender.

Tellip A/S - Tlf. 50 100 444 - nad@tellip.dk

Side 1 ud af 1 (3 indlæg)