Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Færdig hjemmeside løsninger ala 1-2-3, findes det?

Side 1 ud af 1 (5 indlæg)
  • 1
Fra Kalundborg
Tilmeldt 19. Apr 07
Indlæg ialt: 407
Skrevet kl. 20:38
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej alle, jeg er nysgerrig efter om det er muligt at købe noget softwear så man kan tilbyde nemme setup af hjemmesider lidt som 1-2-3 hjemmesider. Jeg forestiller mig en side hvor kunderne kan vælge en standart side og så ændre farver og div. 

Hjemmesiderne skal kundere bruge til at blogge på eller til at vise deres familiebilleder eller deres firma.

Denne service skulle så koste lidt hver måned.

Det må være noget som man kan købe, da det ellers ville tage meget lang tid at få lavet(mega dyrt)

Mvh. Jens

Tømrermester i Kalundborg og indehaver af jensstaehr.dk

Fra Havdrup
Tilmeldt 8. Aug 08
Indlæg ialt: 1305
Fra  Blücher Media Skrevet kl. 20:45
Hvor mange stjerner giver du? :

Jens Stæhr:

Hej alle, jeg er nysgerrig efter om det er muligt at købe noget softwear så man kan tilbyde nemme setup af hjemmesider lidt som 1-2-3 hjemmesider. Jeg forestiller mig en side hvor kunderne kan vælge en standart side og så ændre farver og div. 

Hjemmesiderne skal kundere bruge til at blogge på eller til at vise deres familiebilleder eller deres firma.

Denne service skulle så koste lidt hver måned.

Det må være noget som man kan købe, da det ellers ville tage meget lang tid at få lavet(mega dyrt)

Mvh. Jens

En ret hård tilpasning af Wordpress MU kunne måske være værd at overveje - en standard Wordpress MU installation vil du ikke kunne bruge til meget, men den vil sikkert være glimrende at tilpasse.

Jeg kender ingen der har prøvet ovenstående, men kunne måske alligevel være værd at overveje. I så fald skal dashboard + betalingsystem som minimum laves om hvis du spørger mig. Men kvaliteterne ved en sådan løsning ville være enorme.

/ Emil

Fra Ejby
Tilmeldt 11. Jul 06
Indlæg ialt: 116
Skrevet kl. 20:56
Hvor mange stjerner giver du? :

De har det på vistaprints hjemmeside. der er et utal af mulighedder.'

Mvh Henrik

Fra Kalundborg
Tilmeldt 19. Apr 07
Indlæg ialt: 407
Skrevet kl. 21:51
Hvor mange stjerner giver du? :

Det skulle ikke være nogle meget kompliceret hjemmesider men bare nogle med en forside som man kan ændre lidt på og så max 5-10 undersider.

Man skulle kunne downloade det på sin server efter man har rettet det til. 

Tømrermester i Kalundborg og indehaver af jensstaehr.dk

Fra Faaborg
Tilmeldt 27. May 09
Indlæg ialt: 163
Fra  VNASOFT Skrevet kl. 23:03
Hvor mange stjerner giver du? :

http://www.parallels.com/eu/products/plesk/sitebuilder/

Tellip A/S - Tlf. 50 100 444 - nad@tellip.dk

Side 1 ud af 1 (5 indlæg)