Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Privat årsopgørelse - endnu ikke tilgængeligt

Side 1 ud af 1 (10 indlæg)
  • 1
Tilmeldt 10. Feb 11
Indlæg ialt: 55
Skrevet kl. 12:16
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej,

jeg troede at alle årsopgørelse lå klar i skattemappen - men jeg får besked om at den endnu ikke er tilgængelig. Er det noget jeg skal blive nervøs over?

Tilmeldt 21. Sep 06
Indlæg ialt: 2606
Fra  StreetPatrol.com StreetPatrol.dk Skrevet kl. 12:21
Hvor mange stjerner giver du? :

Har du været i venstre kolonne derinde og tjekke den her:

"Ændre årsopgørelsen eller selvangivelsen"

Det skal man gøre før man får den.

Sparetips på Sparefeber.dk

Tilmeldt 10. Feb 11
Indlæg ialt: 55
Skrevet kl. 12:24
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Gita,

for at se resultatet skal man godkende alle rubriker?

Tilmeldt 10. Feb 11
Indlæg ialt: 55
Skrevet kl. 12:29
Hvor mange stjerner giver du? :

Og skulle bankerne ikke allerede have indberettet eventuelle renteomkostninger og lignende?

Dette er min første årsopgørelse i Danmark, så jeg har brug for lidt hjælp her ;-)

Fra Horsens
Tilmeldt 4. Mar 11
Indlæg ialt: 5
Skrevet kl. 12:31
Hvor mange stjerner giver du? :

Det skulle gerne være tilgængelig fra i dag af for selvstændige. Men Skat har haft rigtig mange IT problemer, så kan være at der kommer lidt senere idag.

Tilmeldt 21. Sep 06
Indlæg ialt: 2606
Fra  StreetPatrol.com StreetPatrol.dk Skrevet kl. 12:35
Hvor mange stjerner giver du? :

Ja, de vil jo gerne have bekræftet om I er enige om alle tallene Smile

De tomme felter skal man bare lade stå hvis svaret er nul. Hvis man/har haft virksomhed i 2010 vil de dog godt have nogen bestemte rubrikker udfyldt uanset om det er nul eller ej.

Jeg var i tvivl nogen steder  - og så brokkede den sig også og svarede med at det skulle jeg ikke svare på. 

Sparetips på Sparefeber.dk

Tilmeldt 10. Feb 11
Indlæg ialt: 55
Skrevet kl. 12:39
Hvor mange stjerner giver du? :

Gita Street:

Ja, de vil jo gerne have bekræftet om I er enige om alle tallene Smile

De tomme felter skal man bare lade stå hvis svaret er nul. Hvis man/har haft virksomhed i 2010 vil de dog godt have nogen bestemte rubrikker udfyldt uanset om det er nul eller ej.

Jeg var i tvivl nogen steder  - og så brokkede den sig også og svarede med at det skulle jeg ikke svare på. 

 

Der er to ting jeg undrer mig over her:

1) at banken jeg skylder penge til ikke har oplyst renteudgifterne.

2) at jeg ikke har fået noget slutresultat over opgørelsen overhovedet.

Der står jeg skal godkende, men intet om om jeg får noget tilbage eller skal betale tilbage.

Tilmeldt 21. Sep 06
Indlæg ialt: 2606
Fra  StreetPatrol.com StreetPatrol.dk Skrevet kl. 12:40
Hvor mange stjerner giver du? :

Jeg gik udfra at du med "privat årsopgørelse" måske mente den almindelige selvangivelse og ikke den udvidede. 

I så fald er der rubrikker, som skal udfyldes uanset hvad :-) Det er desværre nødvendigt at læse punkterne igennem. Hvis man har haft virksomhed og en enkeltmandvirksomhed med en omsætning under 300.000 er det dog en del mere enkelt end ellers. 

Sparetips på Sparefeber.dk

Tilmeldt 10. Feb 11
Indlæg ialt: 55
Skrevet kl. 12:47
Hvor mange stjerner giver du? :

Gita Street:

Jeg gik udfra at du med "privat årsopgørelse" måske mente den almindelige selvangivelse og ikke den udvidede. 

I så fald er der rubrikker, som skal udfyldes uanset hvad :-) Det er desværre nødvendigt at læse punkterne igennem. Hvis man har haft virksomhed og en enkeltmandvirksomhed med en omsætning under 300.000 er det dog en del mere enkelt end ellers. 

 

Hmm jeg tror jeg bliver nødt til at snakke med Skat om det her. Jeg har fået at vide at pengeinstitutterne skal angive renteudgifter til skat inden starten af marts, men jeg kan være helt forkert på den.

Hele denne her skattesag vedrører udelukkende mig som privatperson og ikke som virksomhed.

Tilmeldt 21. Sep 06
Indlæg ialt: 2606
Fra  StreetPatrol.com StreetPatrol.dk Skrevet kl. 13:29
Hvor mange stjerner giver du? :

Nu du siger det, så så jeg heller ikke et punkt med renteudgifter/indtægter fra banken hos mig. Der var kun mht studielån. 

Der står også "foreløbig årsopgørelse" hos mig. 

Sparetips på Sparefeber.dk

Side 1 ud af 1 (10 indlæg)