Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Har du en Magento webshop? Hjælp mig, og få hjælp retur!

Side 1 ud af 1 (2 indlæg)
  • 1
Fra Aarhus
Tilmeldt 27. Apr 05
Indlæg ialt: 271
Fra  HeyBuy Skrevet kl. 22:20
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej,

Den korte historie..

Jeg har arbejdet en del med udvikling af et Magento Extension der har til formål at mindske risikoen for kreditkort-svindel på den (Magento) webshop det er installeret på.

Det er netop udgivet i sin anden version, men der er stadig plads til en forbedringer. Inden jeg påbegynder næste opdatering vil jeg dog gerne have nogle brugeres feedback, for derigennem at kunne opfylde deres behov bedst muligt i kommende udgave. - Man bliver blind af at sidde med det selv :)

 

Hvad søger jeg?

Aminoer der benytte Magento som webshop system, der gerne vil mindske risikoen for kreditkort-svindel på deres webshop. Optimalt sælger du nogle produkter hvor du oplever chargebacks regelmæssigt (av)!

 

Hvad vil jeg have fra dig?

Du skal blot installerer min Magento Extension, give mig feedback på brugeroplevelsen.. og igen give mig lidt feedback når systemet har kørt noget tid og du har en god fornemmelse af hvordan det fungerer.

Jeg vil gerne høre hvad der ikke er til at forstå, hvad der mangler, hvad der kan gøres bedre, hvad er er godt etc. Feedback.

 

Hvad får du til gengæld?

Først og fremmest for du selvfølgelig den øgede sikkerhed gennem den installerede extension.

Næst - så har jeg personligt arbejdet en del med optimering af Magento, hvorfor jeg selv mener jeg har kompetencer på området. Jeg er ikke professionel, sælger ikke ydelserne, men vil gerne bruge tid på en uformel analyse af din Magento webshop.

Outputtet vil være forslag til optimering af din shop, så den generelt bliver hurtigere og derved performer bedre (både over for brugere og søgemaskiner).

 

Hvordan kommer du i gang?

Hent den omtalte extension her:

http://www.magentocommerce.com/magento-connect/Wickings/extension/4560/blockthatproxy

.. og smid så ellers bare mig en mail, PB, eller skriv her i tråden. Så kigger jeg på din shop i løbet af 1-2 dage.

Leder du efter en dansk aktie app? Se den bedste aktie app

Fra Aarhus
Tilmeldt 27. Apr 05
Indlæg ialt: 271
Fra  HeyBuy Skrevet kl. 20:01
Hvor mange stjerner giver du? :

Søger stadig 1-3 der har lyst til at hjælpe Smile

Leder du efter en dansk aktie app? Se den bedste aktie app

Side 1 ud af 1 (2 indlæg)