Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Bedøm min side

Side 2 ud af 4 (31 indlæg)
Fra Højer
Tilmeldt 23. Feb 11
Indlæg ialt: 156
Fra  WnB Skrevet kl. 17:36
Hvor mange stjerner giver du? :

Jeg synes de andre sider man ser er for blog-agtige :)

De er for standard.

 

Knapperne i toppen er ikke ulæselige på min skærm, samt andres.

Fra Ballerup
Tilmeldt 6. Jun 08
Indlæg ialt: 16488
Fra  Poledanser underholdning danser Skrevet kl. 17:44
Hvor mange stjerner giver du? :

Meget kedelige farver du har valgt, derved lavere har  du nok har lavere call action på siden , for kunne ikke se hurtigt 2-3 sekunder hvad siden omhandler med et godt logo og farver ville sige

ingen referencer så væk med den side, eller sæt nogle stykker kunder derpå.

Verdenskort rundt loge venstre side , så tænker meste i miljø side, ikke i en webmaster side.

Titlen siger intet om hvad siden omhandler vis finder siden i google, lav en sigende uden domænet navn for det ligger du lige vel hvad nummer 1 på google , brug gerne alle 67 tegn der vises på google , jeg mener denne her titlen <title>Nasjn.net – Home</title>

der er ikke rigtigt tekst på siden lav noget om dig og dine produkter

poledancer.dk klik bestil shows altid god priser og lange shows

Tilmeldt 6. Dec 10
Indlæg ialt: 175
Skrevet kl. 18:39
Hvor mange stjerner giver du? :

Må helt ærligt sige det er en ommer.

Få lavet noget mere indhold og et redesign (det vil ikke skade). 

De bedste hilsner

Freelancerbasen

FREELANCERBASEN - KLIK HER FOR AT FÅ BESKED

- Gratis portal for virksomheder & freelancere, kommer snart.

Fra Korsør
Tilmeldt 3. May 07
Indlæg ialt: 566
Skrevet kl. 19:32
Hvor mange stjerner giver du? :

Du ved godt at Orange og Sort er det højeste kontrast du kan få! 

Det er også en rigtig god måde at få besøgende til at skride igen! Wink

Kevin Simper // Cykelrytter på fuldtid; Nørd på halvtid!

Fra Kolding
Tilmeldt 5. Sep 09
Indlæg ialt: 523
Fra  All Creative A/S - Vejle Skrevet kl. 22:19
Hvor mange stjerner giver du? :

Tydeligvis er du dygtig til det tekniske med servere og den slags. Så hold dig til det og brug en af de kreative Amino'er til at lave design etc. på hjemmesiden.
Det vil give dig en indbydende og tiltalende hjemmeside i stedet for det amatør sammensurium du har nu.

Hvis jeg endelig skal hive noget positivt frem om siden er det at den er så mørk - så gør det ikke så ondt i øjnene at sidde og kigge på den i de mørke timer. Til gengæld er den hurtigt gennemlæst og det kan konstateres at der ikke er noget at byde på så besøgende hurtigt forsviner til andre sites...

Beklager men jeg må desværre give den bundkarakter og dømme den til at være en ommer.
PS: Vær du glad for at du ikke havde leveret den som en løsning til mig som kunde... :o)

Kim Thranborg / Projektleder hos All Creative A/S / www.allcreative.dk

Tilmeldt 5. Mar 11
Indlæg ialt: 145
Skrevet kl. 22:26
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej,

Den hjemmeside er en ommer!. Lave det selv om hvis du kan eller for en til og lave det for dig.

Moon Design - Webdesign og Logo Design Yes

Fra København
Tilmeldt 3. Aug 10
Indlæg ialt: 125
Skrevet kl. 22:44
Hvor mange stjerner giver du? :

Jeg vill personligt ALDRIG købe et webdesign fra jer. For at understrege hvad andre i tråden også har skrevet. Det er en ommer. Helt forfra.

 

God aften :)

www.filefish.dk

Find mig på LinkedIn

Fra Østlylland
Tilmeldt 27. Mar 10
Indlæg ialt: 536
Fra  FaceAbility ApS Skrevet kl. 00:16
Hvor mange stjerner giver du? :

Jeg tror, du er i den forkerte branche - du får svært ved at skaffe kunder, der ønsker webdesign med den side som salgskanal.

For det første, er din side slet ikke brugervenlig, hvad angår farvevalg og design. Dine menupunkter er i en skrifttype, som er stort set ulæselige på skærmen.

Dit mikroskopiske billede af dig selv på siden "Om os" er ikke optimeret til web - det fylder 2,66 MB! Menuen hopper rundt, når man holder musen hen over.

Hvorfor udvikler I jeres eget CMS system, når der findes tonsvis af Open Source systemer, som kan langt langt mere, end I nogensinde kommer til at kunne tilbyde?

Så før du laver hjemmeside og tilbyder webdesign, synes jeg, at du skal læse nogle af de utallige bøger om brugervenlighed og webdesign i øvrigt.

P.S. din side har 25 fejl og 20 warnings, når man kører den igennem w3.org validator - ikke god reklame for en som gerne vil sælge hjemmesider.

Start webbutik med PrestaShop

Besøg JOJOBA.DK og find unikke gaveideer og flotte ting til hjemmet

Fra Esbjerg
Tilmeldt 12. Jun 10
Indlæg ialt: 164
Fra  Ledz Media Skrevet kl. 01:52
Hvor mange stjerner giver du? :

Nu sidder jeg her kl. 02 om natten.
Og da jeg åbner siden lukker jeg den hurtigt igen, det var for kraftigt i farverne iforhold til mørket i rummet.

Syntes nu ikke den ser særligt professionel ud iforhold til at i tilbyder hjemmeside designs.

Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 03:48
Hvor mange stjerner giver du? :

Du burde som "designer" kunne vurdere hvad der ser godt ud og hvad der ikke ser godt ud!

Den side du der har lavet er det mest basale photoshop længe, og det er ikke fordi der er noget galt med simpelt brug af photostop til designs, men når det bliver knaldhamrende grimt, og ikke-indbydende, så er der noget galt, og der opstår et problem når du ikke selv kan se det.

Du ejer et firma, eller en virksomhed - det går jeg i al fald ud fra - men der er intet cvr-nummer, eller andet som giver udtryk for dette, men det er nu også sagen uvedkommende.

Du skal yde dit 100% bedste når du laver en virksomhedsside - du skal give ALT hvad du har i dig, for at få flest mulige kunder til! Du skal simpelthen vise hvad du duer til, du skal fremvise nogle fixe ting - ting der får folk til at tænke "wow! Det har knægten sgu forstand på, ham må vi hellere kontakte"..

Du laver modsatte effekt - du skræmmer dem væk, og jeg ser siden som en joke.

- Den er ikke brugervenlig
- Den er skarp orange og sort
- Den er ikke optimeret ordentlig til web
- Den har en reference-side, uden referencer (sikke et signal at sende)
- Om os teksten er sgu for dårlig
- Dit billede på siden fylder over 2 mb, og er IKKE optimeret overhovedet!
- Dine toploger linker til 2 forskellige adresser (.php og .php?)
- Du har som pro-side ikke en kontakt-FORM?
- Dit nummer og email ligger under support og ikke "kontakt" (det burde ligge i bunden)

Jeg gider ikke kigge koden og sådan igennem, men du kan nok mærke på mig, at jeg personligt synes du skulle skifte erhverv, eller som minimum tage dig sammen og lave noget ordentligt i stedet for noget sjusk!

Jeg kan også regne ud at prisen følger kvaliteten, og min ærlige og måske brutale mening er at det design du har smidt på din egen hjemmeside der, ikke engang er 500 kroner værd - det er faktisk ikke tiden værd du har brugt på det.

Som de andre siger.. OMMER

Side 2 ud af 4 (31 indlæg)