Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

DanDomain fortrydelsesret??

Side 1 ud af 1 (7 indlæg)
  • 1
Tilmeldt 22. Dec 10
Indlæg ialt: 46
Skrevet kl. 19:35
Hvor mange stjerner giver du? :

Hejsa

Jeg har fornylig erhvervet mig en light webshop hos Dandomain til 1000 for 3 mdr.

det fandt jeg ud af var utrolig dyrt da jeg kunne få lavet det samme 10X mere profesionelt for 12 kr om måneden hos One.com

er Dandomain omfattet af købeloven om 14 dages fotrydelsesret eller har jeg nogen chance for at opsige abb. og få nogle penge tilbage ?

venlig Hilsen

Anders Nielsen

Fra Næstved
Tilmeldt 19. Apr 10
Indlæg ialt: 165
Fra  http://kjmedia.dk/ Skrevet kl. 20:21
Hvor mange stjerner giver du? :

Sakset fra Dandomain.dk

Hvis ordren ikke er betalt og ekspederet, er der ingen problemer i at annullere denne. Dette gøres ved at logge ind i kundecentret, klikke på ordrer/fakturaer, klikke på den pågældende ordre, og klik på knappen "anmod om sletning".

Hvis ordre er betalt og dermed ekspederet, er der desværre ingen fortrydelsesret. Dette gør vi opmærksom på i vores forretningsbetingelser (punkt 4.4), som man skal godkende for at lave en ordre via vores hjemmeside. Vi skriver her følgende:

"DanDomain's produkter/ydelser leveres specialtilpasset til kunden. Kunden accepterer, at DanDomain påbegynder registreringsprocessen straks betaling er registreret. Den almindelige fortrydelsesret i Forbrugeraftalelovens §12, stk. 1 stopper i medfør af samme lovs §12, stk. 2 således ved DanDomains registrering af kundens betaling." 


Kom til tops i Google med effektiv søgemaskineoptimering fra KJMedia.dk

Fra Herning
Tilmeldt 24. Feb 09
Indlæg ialt: 1017
Fra  Maler-maling.dk Skrevet kl. 08:52
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej.

Jeg tvivler på One.com kan levere noget 10X mere professionelt for kun 12kr. pr. måned.

Men jeg vil da lige tjekke One.com for jeg skal nemlig også have en shop mere :-)

Mvh

Michael Haahr

Tilmeldt 22. Dec 10
Indlæg ialt: 46
Skrevet kl. 22:12
Hvor mange stjerner giver du? :

jeg fik pengene tilbage fra dandomain , heldigvis :)

har bare fået et webhotel hos one.com og så fået paypal på siden, det er gratis, hvor det koster en del at få en indløsningsaftale med PBS.

Fra Odense
Tilmeldt 2. Aug 08
Indlæg ialt: 2966
Skrevet kl. 22:15
Hvor mange stjerner giver du? :

Andersdn:
det fandt jeg ud af var utrolig dyrt da jeg kunne få lavet det samme 10X mere profesionelt for 12 kr om måneden hos One.com

 

af hva for hva for didiliduu what?

Du må meget gerne uddybe så jeg kan modargumentere :P

Fra Odense
Tilmeldt 2. Aug 08
Indlæg ialt: 2966
Skrevet kl. 22:18
Hvor mange stjerner giver du? :

Andersdn:

jeg fik pengene tilbage fra dandomain , heldigvis :)

har bare fået et webhotel hos one.com og så fået paypal på siden, det er gratis, hvor det koster en del at få en indløsningsaftale med PBS.

Hvis du har nogen form for respekt for din webshop og forretning, så bruger du ikke One.com. SLUT

 

:)

Fra Møn (Sydsjælland)
Tilmeldt 20. Feb 11
Indlæg ialt: 274
Skrevet kl. 22:31
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej

 

Desuden skal du nok også regne med at miste en del kunder i din butik ved ikke at kunne modtage dankort-betaling..

Hilsen
Søren

Side 1 ud af 1 (7 indlæg)