Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Hvor mange beøsg & hits er mange?

Side 1 ud af 1 (8 indlæg)
  • 1
Tilmeldt 5. Oct 08
Indlæg ialt: 112
Skrevet kl. 11:06
Hvor mange stjerner giver du? :

Jeg har siden www.navnesnak.dk, og siden "lever" af banner indtægter.

Derfor er det jo vigtigt for mig at have mange besøg hver dag samt hits.

 

Hvor mange hits i gennemsnit om dagen er mange? (Spørg for at få en ide om hvor min side ligger)

 

Bedste hilsner Camilla

Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 11:17
Hvor mange stjerner giver du? :

Uden at lyde irriterende; så er "hvor mange" jo relativt - det kommer meget an på branchen, og hvor mange hits konkurrenterne har osv. F.eks. for en niche vil 500 besøgende om dagen måske være mange, mens det ikke vil være mange for f.eks. Føtex.

Derfor kan det også være svært lige at sige "hvad er mange besøgende", men du kunne f.eks. bruge dette redskab og undersøge hvor mange søgningerne der er på f.eks. "drengenavne", og derfra kan du jo danne dig et indtryk af hvor mange der søger på netop det du beskæftiger dig med, og holde det op i mod hvor mange besøgende du har på din hjemmeside, så kan du jo se om det er mange eller få.

Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 11:18
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Camilla,

Det kommer an på hvilken type side man har og hvor stor målgruppen er :) Hvor mange har du om ca.?

mvh René

Tilmeldt 29. Apr 10
Indlæg ialt: 149
Fra  Web Republic Skrevet kl. 11:20
Hvor mange stjerner giver du? :

Jeg tror desværre ikke, at der er et entydigt svar på dit spørgsmål, da det jo kommer utrolig meget an på, hvor stor den potentielle målgruppe er.

Et stort og generelt nyhedssite som f.eks. JP har jo en langt større potentiel målgruppe end et site om f.eks. produktion af honning. Men 200 daglige besøg på et site om honning vil jo sikkert være rigtig flot, hvis nogen af annoncørerne f.eks. sælger bistader, glas til honning eller lign. og altså henvender sig direkte til den type folk.

Fra Ballerup
Tilmeldt 6. Jun 08
Indlæg ialt: 16488
Fra  Poledanser underholdning danser Skrevet kl. 11:29
Hvor mange stjerner giver du? :

banner fast annonce placeringer er det at godt at ligge første side google med pigenavn og drengenavne som du satser på i titlen højt antal besøgene der søger efter relevant emme giver bedste

hvad siger din google analytics statik hvor kommer de besøgene fra relevante fra google evt. fra andre sider om samme emme?

10.000 der kommer på de forkerte ord ind ord om dagen giver et højt antal u relevante besøgen

poledancer.dk klik bestil shows altid god priser og lange shows

Tilmeldt 5. Oct 08
Indlæg ialt: 112
Skrevet kl. 11:49
Hvor mange stjerner giver du? :

Hvad skulle man gøre uden jer!? Tak for svar.. Syntes jeg lære noget nyt hver gang jeg stiller et spørgsmål. - Det sgu dejligt!!

Jeg havde i feb: (I gennemsnit pr. dag) 697 unikke besøg - 37200 hits.

Jeg kan se på mine lister bagom navnesnak at de fleste kommer igennem google. Kigger jeg top 30 listen igennem, kommer de 12 af dem fra google.

Ved godt at det er helt ud fra hvilke firma man køre at det skal vurderes.. Men havde bare ingen ide om hvad der er godt. Kan bare se mine tal stiger og stiger. (Som naturligvis også er det jeg ønsker!) 

Så spørgsmålet var blot om der var nogle der havde kendskab til om det er godt eller skidt. Wink

Fra Lausanne
Tilmeldt 14. Jul 09
Indlæg ialt: 600
Fra  Sundhedslex.dk Skrevet kl. 12:07
Hvor mange stjerner giver du? :

Prøv at kigge her

/JG

Fra Ballerup
Tilmeldt 6. Jun 08
Indlæg ialt: 16488
Fra  Poledanser underholdning danser Skrevet kl. 21:42
Hvor mange stjerner giver du? :

jeg Synes det lyder ok med dette antal besøgene især når man ikke ligger nummer 1 med både drengenavn og pigenavne, og brugt titlen , dog hvad siger din google analytics konto ?

Brug google ideer ca. 10 %- 20 ved første pladsen men med en vis usikkerhed dog jo højere på google jo flere besøgene til dig , dette links her kan give ide , hvor mange besøgene en god plads på google kan give.

https://adwords.google.com/o/Targeting/Explorer?__u=1000000000&__c=1000000000&ideaRequestType=KEYWORD_IDEAS#search.none

poledancer.dk klik bestil shows altid god priser og lange shows

Side 1 ud af 1 (8 indlæg)