Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Billed fritlægning

Side 1 ud af 1 (9 indlæg)
  • 1
Fra København
Tilmeldt 25. Aug 10
Indlæg ialt: 74
Fra  din e cigaret Skrevet kl. 17:58
Hvor mange stjerner giver du? :

Hejsa

 

Jeg sidder med 4 dumme billeder jeg gerne vil have fritlagt og det blir ikke godt nok når jeg selv prøver i photoshop. Er der noget der kan give et råd eller hjælpe?

Kvit tobakken og lev et sundere liv uden tjære og kemikalier med en e-cigaret. Rygestop?

Fra København
Tilmeldt 8. Jul 05
Indlæg ialt: 1746
Skrevet kl. 18:20
Hvor mange stjerner giver du? :

Det kommer lidt an på dit billede, men path-tool er godt til at lave skarpe kanter med - og ellers er det en god idé at arbejde med flere layer-masks på samme tid alt efter hvilket redskab man bruger - på den måde er det nemmere at gå tilbage i processen og rette :)

 

Grafisk design & produktudvikling: www.davidchristensen.dk

Fra København
Tilmeldt 25. Aug 10
Indlæg ialt: 74
Fra  din e cigaret Skrevet kl. 18:27
Hvor mange stjerner giver du? :

Ok. Det lyder som noget der kan kræve lang tid for en nybegynder :) Er der nogen som evt kunne hjælpe mig med at gøre det. Vil også gerne betale lidt for hvis nogen giver at bruge ½ time på det evt.

Kvit tobakken og lev et sundere liv uden tjære og kemikalier med en e-cigaret. Rygestop?

Fra Silkeborg
Tilmeldt 12. Feb 11
Indlæg ialt: 240
Skrevet kl. 18:34
Hvor mange stjerner giver du? :

Prøv "the magic wand", og eventuelt gøre billedet lidt lysere/mørkere for at gøre kontrasten tydeligere. 

Fra København
Tilmeldt 8. Jul 05
Indlæg ialt: 1746
Skrevet kl. 18:35
Hvor mange stjerner giver du? :

Du må gerne sende dem til mig, så kan jeg se på det - og evt. give dig et tilbud :)

Min emailadresse står på min hjemmeside www.davidchristensen.dk

 

 

 

Grafisk design & produktudvikling: www.davidchristensen.dk

Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 18:46
Hvor mange stjerner giver du? :

Brug Pen-Tool... Ultimativt værktøj til fritlægninger.

Fra Puerto De La Duquesa
Tilmeldt 13. Jul 09
Indlæg ialt: 3506
Fra  DesignYOU - Kreative løsninger Skrevet kl. 18:59
Hvor mange stjerner giver du? :

Ingen tvivl brug extract så kan alle finde ud af det ;)

/allan

Fra København
Tilmeldt 25. Aug 10
Indlæg ialt: 74
Fra  din e cigaret Skrevet kl. 19:03
Hvor mange stjerner giver du? :

Tusind tak for hammer fed feedback. Jeg fik hele 2 pb fra 2 der gerne ville kigge på det.. Meget fornemt. Tak for tippene på værktøjer til fritlægning, dem skriver jeg lige i bogen!

Tak for hjælpen allesammen:)

Kvit tobakken og lev et sundere liv uden tjære og kemikalier med en e-cigaret. Rygestop?

Tilmeldt 30. Oct 08
Indlæg ialt: 1023
Fra  Juul-s media Skrevet kl. 21:03
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Esben

Nu regner jeg med at du har fået dine billeder fritlagt, men ellers kigger jeg da gerne på dem  og giver dig en beskrivelse af hvad der skal / er lavet efterfølgende.

Det ville også være en god ide at fortælle hvad de efterfølgende skal bruges til, om det er webshop, tryk ellers andet, da processen ikke helt er den samme.

pen-tool og Alpha channel er bedst til fritlægninger, men det er svært at sige hvilken metode du skal bruge, når man ikke kan se dine billeder.

 

Side 1 ud af 1 (9 indlæg)