Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Drømmer om at blive bryllupsarrangør - Men hvordan?

Side 1 ud af 1 (10 indlæg)
  • 1
Tilmeldt 3. Mar 11
Indlæg ialt: 1
Skrevet kl. 10:34
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 2,5 stjerner givet af 2 person

Hej Aminoer.

 

Nu har jeg længe luret herinde og suget til mig af jeres nyttige tips og viden, og nu er det på tide, at jeg selv opretter mit første indlæg herinde. 

Sagen er den, at jeg går med en lille drøm om en dag, at kunne arbejde selvstændigt som bryllupsarrangør, men er meget i tvivl om hvordan dælen jeg lige kommer til det? Det er jo ikke baaaaare, at lave en hjemmeside og kalde sig bryllupsarrangør – erfaring må jo være alfa og omega! Men nu har jeg ikke meget andet erfaring end, at have arrangeret mit eget bryllup men har dog en stor interesse for det og meget af min fritid går med, at læse om/ se på bryllupper samt til at skabe en masse kreative løsninger.  Men HVORDAN skal jeg ellers få noget mere erfaring? Jeg tænker tit, at hvis jeg dog bare kendte nogle der skulle giftes, for så kunne jeg tilbyde dem gratis assistance eller hvis jeg oven i købet kunne få lov til at arrangere det hele for dem – men det gør jeg altså bare ikke :(

 Hernæst tænker jeg, at det måske er en meget god idé med nogle kontakter og samarbejdspartnere, som f.eks. fotografer, chauffører og sådan, som man kan give en masse kunder, og til gengæld kan kunderne igennem mig få noget rabat hos dem. Er det mon bare, at tage kontakt til de forskellige og høre dem om det er noget der har nogen interesse?

 

Er der generelt bare nogle som har nogle idéer/forslag til hvad dælen jeg kan gøre for at komme i gang med det her? Måske i kommer i tanke om noget, som jeg aldrig havde tænkt på? :) 

Alle gode råd modtages med kys-hånd

 

Hilsen BryllupsDrømmeren

 

 

 

Fra København
Tilmeldt 21. Aug 09
Indlæg ialt: 2585
Fra  . Skrevet kl. 10:39
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 1,0 stjerner givet af 1 person

Går ned i den lokale kirke og fortæl dine hensigter.

Tilbyd at være gratis assistent for bryllupsparrene og præsten kan i løbet af deres samtaler nævne dig.

Mange par har en stressende tid med planlægningen og et par ekstra hænder vil der nok blive taget imod.Skype-Smile

 

Deltag i iværksætter events! Tilmeld dig på https://www.smila.dk og få invitationer.

Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 10:42
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 1,0 stjerner givet af 1 person

Hej Bryllupsdrømmer.

Jeg så et amerikansk dokumentarprogram for nogle år siden om en wedding planner. Prøv at google wedding planner så kan du sikkert få noget inspiration fra amerikanske websites. Mon ikke det er en industri over there?

 

mvh Flemming

 

Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 10:56
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 1,0 stjerner givet af 1 person
Tilmeldt 4. Aug 10
Indlæg ialt: 161
Skrevet kl. 14:22
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

Bare for at komme med en anden ide, som måske er lidt langsigtet.

Start en blog, eller lav en hjemmeside. Hvor du det næste stykke tid skriver om forslag til bryllupper, evt. skriver om nogle brylluper og skriver om hvad parret har lagt vægt på, hvilke ting der betyder noget for dem, om de havde lejet en gamel bil til at køre dem fra kirken, osv.

Skrive en masse ting om bryllupper, og på den måde skab dig et "navn" inden for bryllups verdenen. du kan evt i forbindelse med din side lave aftaler med firmaer, om rabatter og reklame på siden osv. Og på sigt kan du så lave så man også kan booke dig som bryllups arrangør.

Hvis du har en side hvor der er skrevet 100 ideer ned og billeder af en masse flotte kjoler osv. osv. så tror folk du har erfaringen, og de ved også noget om hvad du står for. Eks. hvis du konsekvent kun vælger at foreslå transport fra kirken i gamle biler, så vil folk der bare drømmer om en stor flot hestevogn ikke kontakte dig (nu kan det også være mange andre ting du foreslår)

Tror ihvertfald det kunne være en god ide for dig, for at vise at du har styr på hvem man kan booke, hvilke forretninge der sælger designer kjoler, og hvor man kan få special lavet smykker. Nogle vil selvfølelig søge informationerne og selv planlægge brylluppet ud fra de oplysninger der står på din side, men det er som regel ikke dem der alligevel vil hyre en bryllupsplanlægger til at stå for det hele.

Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 21:25
Hvor mange stjerner giver du? :

hej

Nu ejer jeg danmarks største bryllupsarrangør bureau weddingdeluxe.dk og jeg kan sige, at det tog mig 2 år at opbygge en vis viden omkring bryllupper, det tog mig 2 år at få erfaring fra bryllupper, det tog mig penge og ikke desto mindre flere penge at opbygge navnet som bryllupsarrangør m mere.

Så har jeg noget udlandsk erfaring som har hjulpet mig at skabe et brand af virksomhed, uden den erfaring tror jeg ikke at man kunne blot blie en bryllupsarrangør. du kan sikkert blive en bryllupsrådgiver men heller ikke mere end det.¨

Økonomi

Du skal nok have mindst 60.000 på dit konto blot for at starte , da du skal have et kontor som er præsentabel behøver ikke at være dyrt men alligevel koster det- du kan ikke invitere hjem folk;), du skal markedsføre dig selv, f.eks i bryllupskataloget hvor en bitte annonce koster fra 15.000 kr osv osv.

Og så skal du nok åbne et aps da jeg vil ikke råde dig at binde personligtog åbne i/s da alt for mange folk kunne finde på at klage over blomsternes farve m mere....

Selv om jeg er Dk største , med bryllupper i udlandet osv kan jeg ikke leve af det.

Ikke fordi at jeg skal være en lyseslukker men det er blot en erkendelse som du er nød til at se i øjnene.

der har været sååå mange festarrangører der har åbnet deres virksomhed og har lukket disse igen, da uden erfaring, viden og en vis baggrund kan man nok ikke klare sig i den branche.

 

Fra København
Tilmeldt 24. May 11
Indlæg ialt: 188
Skrevet kl. 15:35
Hvor mange stjerner giver du? :

Du kan måske oprette en profin på www.bryllupsklar.dk ,og tilbyde din hjælp til kommende brudepar. Så får du erfaring og det koster kun din tid.

 

Træfældning udføres på Sjælland - Ring og få et tilbud.

Tilmeldt 19. May 15
Indlæg ialt: 1
Skrevet kl. 21:28
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej, er en pige på snart 19 år som bliver student her til sommer. Har altid drømt om at blive uddannet bryllupsarrangør og det har jeg gjort lige siden jeg var ni år gammel 😊 Forhåbentlig en drøm der på et tidspunkt i den nærmeste fremtid går i opfyldelse.
Meen det store spørgsmål er så....???
- Hvordan kommer jeg i gang?
- Hvor henne? Evt. tilmelding, samt penge??
- Hvor lang tid tager hele uddannelsen?
Evt. nyttige facts!! Kan simpelthen ingenting finde i hjælpen på min søgen, håber dog på at der er nogle venlige sjæle der har lyst til at hjælpe 😊

Tilmeldt 11. Mar 16
Indlæg ialt: 1
Skrevet kl. 14:28
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej 

Jeg er bryllups arrangør og søger dygtig praktikant. Jobbet er ulønnet men du får erfaring og indsigt så du kan starte selv.

Mvh.

Christian Bruun

51174131

Tilmeldt 24. May 16
Indlæg ialt: 1
Skrevet kl. 13:08
Hvor mange stjerner giver du? :

Hvor henne er praktikpladsen. Jeg er måske intresseret ☺ mvh natascha s

Side 1 ud af 1 (10 indlæg)