Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Idé til iPhone / Android App - Hvordan??

Side 1 ud af 1 (5 indlæg)
  • 1
Fra Århus
Tilmeldt 18. Jan 10
Indlæg ialt: 481
Fra  Billigmagento.dk Skrevet kl. 16:27
Hvor mange stjerner giver du? :

Kære Aminoer,

Jeg sidder inde med en idé til en iPhone og Android App. Men ved ikke hvordan jeg skal gribe den an.

Applikationen er som sådan super enkel og er bygget op nogenlunde som Harvard Business Review - Management tip of the day (HBR Tips) - Dog med nogle få ændringer og tilføjelser. Jeg ser pt. 2 muligheder for at få udviklet denne app:

1. Udvikl selv - Kan jeg på 2-3 måneder selv lære at lave en enkel iPhone og Android app, hvis jeg vel og mærket står på fuldstændig bar bund?

2. Få andre til at udvikle - Hvor meget koster det at få udviklet en sådan applikation?

 

Hvis du ikke kender til HBR Tips applikationen kan den beskrives således:

- Når brugeren åbner appen kommer man ind til en forside hvor der er mulighed for at vælge 5 datoer (dags dato øverst) og nederst kan der vælges et tilfældigt tip.

- Når brugeren vælger at gå ind på en dato (eller tilfældigt tip) linkes der videre til dagens tip. Tippet er mellem 100-200 ord inkl. overskrift. Nederst på siden er der en pil tilbage der linker til forsiden.

I min applikation er der blot flere kategorier, links og call-to-action grafik.

Hvis du er udvikler af applikationer er du selvfølgelig velkommen til at afgive et bud.

 

I ønskes en fortsat god dag,

Mvh. Frederik

Fra Helsingborg
Tilmeldt 3. Apr 05
Indlæg ialt: 6555
Fra  TextReactor Skrevet kl. 16:35
Hvor mange stjerner giver du? :

Frederik Grønholdt Petersen:
Udvikl selv - Kan jeg på 2-3 måneder selv lære at lave en enkel iPhone og Android app, hvis jeg vel og mærket står på fuldstændig bar bund?

Du står for at skulle lære 2 sprog for at kunne dække de 2 platforme. Så med mindre at du er superduper til at programmere, så nej.

Frederik Grønholdt Petersen:
Få andre til at udvikle - Hvor meget koster det at få udviklet en sådan applikation?

Den korte forklaring er: Antal timer * Pris pr time

Den lange forklaring får du ved at fremlægge det for en programmør.

Frederik Grønholdt Petersen:
Hvis du er udvikler af applikationer er du selvfølgelig velkommen til at afgive et bud.

Vil gerne men er selv booket op de næste par måneder.

Fra -
Tilmeldt 26. Dec 07
Indlæg ialt: 45
Skrevet kl. 16:40
Hvor mange stjerner giver du? :

Som Niels også er inde på, da det drejer sig om to sprog, er det nok lidt optimistisk at ville kunne lære det på to måneder. Hvis du har programmerings erfaring i forvejen, vil jeg vove at påstå du godt kan komme frem til et nogenlunde resultat på to måneder med den ene udgave.

iPhone app - You Wish: http://www.youwishapp.com

Fra Aarhus N
Tilmeldt 6. Sep 10
Indlæg ialt: 423
Fra  Jens Juul Nielsen Skrevet kl. 17:31
Hvor mange stjerner giver du? :

Jeg er enig med Niels.

Hvis du kender lidt til C og C++, så er et skridt af vejen i forhold til Objective C til iPhone. Det er ikke et specielt kønt sprog at kode i og der er mange forhindringer på vejen til at blive en rigtig god udvikler til iPhone.

Android er derimod java. Java er, efter min mening, væsentlig nemmere at sætte sig ind i end Objective C. Hvis du vil lave det selv tror jeg godt du kunne nå det i java på et par måneder.

Jeg kan ikke på stående fod sige hvad det ville koste, men du er velkommen til sende en PB til mig, så kigger vi på det :-)

Fra København Ø
Tilmeldt 8. Dec 10
Indlæg ialt: 569
Skrevet kl. 08:55
Hvor mange stjerner giver du? :

Mange har en idé til en app, men er ikke klar over, at det faktisk kan koste alt mellem 50000DKK til 1mill DKK. Det kan selvfølgelig gøres billigere, alt efter hvor simpelt og enkelt og hvilken programmør :-)

Side 1 ud af 1 (5 indlæg)