Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Hosting hos UnoEuro - /mappe/ til domæne?

Side 2 ud af 2 (18 indlæg)
Fra København
Tilmeldt 30. Mar 05
Indlæg ialt: 1324
Fra  Altero Design Skrevet kl. 22:33
Hvor mange stjerner giver du? :

Jannik Hansen:

Der stod selv jeg af :-) Hvordan vil du dog pege domæne-b.dk hen til test.domæne-a.dk - uden at webhotellet understøtter mere end 1 domæne?

:)

Ja det er også lidt svært at forklare, men du har fat i noget af det rigtige, hos Unoeuro kan man nemlig tilknytte alle de domæner man har lyst til, og pege dem på et sub-domæne :-)

Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 22:35
Hvor mange stjerner giver du? :

Oxkjær:

Ja det er også lidt svært at forklare, men du har fat i noget af det rigtige, hos Unoeuro kan man nemlig tilknytte alle de domæner man har lyst til, og pege dem på et sub-domæne :-)

Okay.. Lyder som ren magi i mine øre :) Gør du det selv med et domæne? Er lige lidt teknisk nysgerrig ;-)

Fra København
Tilmeldt 30. Mar 05
Indlæg ialt: 1324
Fra  Altero Design Skrevet kl. 22:50
Hvor mange stjerner giver du? :

Ja det gør jeg med en 15-20 domæner, men ikke nogle jeg vil have blæst ud her på Amino :-)

Fra Næstved
Tilmeldt 19. Mar 07
Indlæg ialt: 25
Skrevet kl. 22:52
Hvor mange stjerner giver du? :

Oxkjær:

Ja det gør jeg med en 15-20 domæner, men ikke nogle jeg vil have blæst ud her på Amino :-)

Det kunne jeg godt tænke mig at gøre. Jeg sad faktisk med problemet i går.. Vil du sende mig en PB evt?

Fra København
Tilmeldt 30. Mar 05
Indlæg ialt: 1324
Fra  Altero Design Skrevet kl. 22:56
Hvor mange stjerner giver du? :

Det domæne du vil tilknytte skal ligge hos Unoeuro (DNS service), herunder et eksempel:

Fra Aarhus C
Tilmeldt 1. Jan 10
Indlæg ialt: 289
Skrevet kl. 23:04
Hvor mange stjerner giver du? :

Du kan bare gå ind under tilvalg i det købte webhotel, og vælge at dit tilkøbte domæne/DNS service skal pege på mappen med domæne-A.dk. 

 

Jeg bruger selv Unoeuro. Skriv endelig en PM eller mail (jonasdonbaek@gmail.com), hvis du ikke føler for at spørge deres support igen Wink

 

Jonas Donbæk, 

Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 23:28
Hvor mange stjerner giver du? :

Lidt pudsigt "ordet" først falder nu: "Web-alias" hedder det, når man "omstiller" (re-direct) til anden URL (f.eks. mappe under andet domæne), men beholder den oprindelige URL.

Det kan rigtig mange udbydere tilbyde, og du behøver ikke have domænerne registreret ved somme udbyder.

Fra Måløv
Tilmeldt 13. Jul 09
Indlæg ialt: 832
Skrevet kl. 14:01
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej folkens

Først og fremmest en stor tak for al den hjælpsomhed som i har udvist her i denne tråd - det er jeg rigtig glad for :)

Det ser ud til at jeg fandt ud af løsningen via alias. Det var ellers et super fedt tilbud med de 50mb gratis, men da jeg i forvejen har en bronze suite hos UnoEuro kan jeg ligeså godt udnytte det :-)

For at vise resultatet kan i se det her www.liljer.dk som faktisk viser ned i mappen info-side.dk/liljer/ som er det domæne jeg har mit hotel på.

Dette gør i praksis, at jeg kan have måske 10-20 sider og kun betale for domæneafgift for domænerne + betalt for 1 hotel :)

Nogen der ved, om hvordan jeg er stillet SEO mæssigt? Vil dette gøre det problematisk at få gode placeringer i Google?

 

Side 2 ud af 2 (18 indlæg)