Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

SEO ekspert søges...

Side 1 ud af 1 (9 indlæg)
  • 1
Tilmeldt 1. Feb 11
Indlæg ialt: 5
Skrevet kl. 12:42
Hvor mange stjerner giver du? :
Hej Amino'er
Jeg har sammen med min søster startet en webshop, hvor vi sælger økologiske/naturlige kvalitetsprodukter. Vi har lavet alt arbejdet selv, (har dog fået noget starts hjælp af dygtige folk). Jeg har læst e-pusher og har lavet mange af de opdateringer der anbefales.. Vi er dog nået dertil, hvor vi har brug for noget hjælp med bl.a. effektive adwords-annoncer. Vi har selv prøvet os lidt frem, men vi synes ikke det har været pengene værd. Derudover vil vi gerne have hjælp til at udnytte Google analytics mere optimalt... Til info hedder vores shop: www.clarashelse.dk.
Jeg synes generelt det er lidt af en "jungle" at finde ud af hvem man skal vælge til at udføre SEO samt hvad man får for pengene.
Jeg håber på at få nogle interessante og konkrete bud på ovennævnte.
Fra Harlev J.
Tilmeldt 24. Feb 11
Indlæg ialt: 19
Fra  www.nemfragt.dk Skrevet kl. 13:04
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 1,0 stjerner givet af 1 person

Hej Clara

Jeg har lidt det samme problem, da jeg også lige har startet nemfragt.dk, med fokus på en meget billig fragt-løsning til danskerne. Det er vigtigt for os at nemfragt.dk blir dynamisk, levende og har et naturligt flow, når man zapper ind på siden dag efter dag. Jeg har indtryk af at webshoppers.dk er dygtige til at lave SEO og yder god support til generelle problemstillinger i forbindelse med den videre udvikling af hjemmesider koncepter.

God vind fremover...

Med venlig hilsen

Torben Evald -nemfragt.dk

Fra Aarhus
Tilmeldt 4. Jan 11
Indlæg ialt: 1085
Fra  Linde-media Skrevet kl. 13:07
Hvor mange stjerner giver du? :
Fra København Ø
Tilmeldt 12. Feb 09
Indlæg ialt: 24
Fra  nordicADmedia Skrevet kl. 13:13
Hvor mange stjerner giver du? :

Et hurtigt råd husk at sætte et link i footeren til jeres side så vil det hjælpe lidt på jeres linkbuilding og SEO.

Fra København K
Tilmeldt 2. Apr 08
Indlæg ialt: 3636
Fra  Online Marketing Bureauet ApS Skrevet kl. 13:30
Hvor mange stjerner giver du? :

Jeg vil gerne anbefale Kim Tetzlaff fra ktj-media. Super god til fornuftige priser indenfor SEO. Jeg har selv brugt ham med gode resultater til følge :

Se her : SEO ekspert

Billige anmeldelser til dit firma her: https://onlinemarketingbureauet.dk/anmeldelser-firma/

Tilmeldt 1. Feb 11
Indlæg ialt: 5
Skrevet kl. 09:48
Hvor mange stjerner giver du? :
Tak for input... Nu har jeg noget at gå videre med...
Tilmeldt 12. Mar 11
Indlæg ialt: 135
Skrevet kl. 18:17
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 1,0 stjerner givet af 1 person

Jeg kan tilbyde meget billig SEO i forhold til resultatet.

For 1500kr/måned vil jeg gøre en betydelig del for jeres pladsering i google. Min egen side rangerer på side 2-3-4 (fra side 25 for 2-3 uger siden), og I vil modtage samme pakke. Linksne bliver stadig indekseret så resultaterne ses endnu ikke fuldstændigt. JEG LOVER, at hvis i ikke ser betydelige ændringer får i enten pengene tilbage, eller vi finder ud af noget andet.

Jeg kan ikke love side 1 placering efter 1 måned, og selvfølgelig vil konkurrencen mht søgeordet spille en rolle i forhold til resultatet. Hvis i vil rangere for ordet "money" i forhold til søgeordene "den lille hvide hest på prærien", da er det klart, det er lettest at rangere for det sidst nævnte. Jeg vil selvfølgelig hjælpe jer med både on og off-site SEO, da begge er nødvendige for at opnå bedst mulige resultater.

Hvis I er interesserede så enten send mig en email
th0m4@hotmail.com
Eller skriv en besked. Jeg ved, jeg er ny i forummet, og derfor ingen street-rep har, men jeg lover, I ville ikke fortryde det =)

SEO Tilbydes billigt! Se min profil eller send mig en besked
FÅ 200 RELEVANTE blog sider at kommentere på helt gratis! Se dine konkurrenters backlinks nu!

Tilmeldt 12. Mar 11
Indlæg ialt: 135
Skrevet kl. 18:18
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 1,0 stjerner givet af 1 person

Søger du stadig en til at tage dig af SEO ?

SEO Tilbydes billigt! Se min profil eller send mig en besked
FÅ 200 RELEVANTE blog sider at kommentere på helt gratis! Se dine konkurrenters backlinks nu!

Tilmeldt 1. Feb 11
Indlæg ialt: 5
Skrevet kl. 09:10
Hvor mange stjerner giver du? :
Hej Ceo-konge
Tak for tilbud. Jeg har dog fundet en samarbejdspartner til min SEO..

Mange hilsner
Claras
Side 1 ud af 1 (9 indlæg)