Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Google spørgsmål

Side 1 ud af 1 (7 indlæg)
  • 1
Tilmeldt 17. Jan 08
Indlæg ialt: 105
Fra  Festvognen - Fætterguf Aps Skrevet kl. 08:46
Hvor mange stjerner giver du? :

Jeg har problemer med at få google til at acceptere mit domæne www.lej-en-pølsevogn.dk

Jeg kan simpekthen ikke få siderne indekseret på google. Jeghar benytte deres webmasterværktøjer lavet sitemap m.v.

Selv har jeg en ide om at det er Ø der driller.... men der på da væe andre en mig der har arbejdet lidt med denne problemstilling.

Glæder mig til at høre fra jer.

Fra 8600 Silkeborg
Tilmeldt 12. Jun 10
Indlæg ialt: 1458
Fra  Firm 2 Halfdan Timm ApS Skrevet kl. 08:59
Hvor mange stjerner giver du? :

Så vidt jeg ved har Google da intet problem med vores lidt unikke alfabet længere? Det tager dog altid en smule tid at få indekseret en ny side. Ved at poste et link her, har du dog heldigvis gjort processen 100x hurtigere. Google indekserer din side med det samme, hvis Google opdager, at andre sider også linker til din side.

Giv det en dag til. Så burde den være der Smile

Fra København S
Tilmeldt 1. Feb 06
Indlæg ialt: 3528
Fra  Kim Tetzlaff ApS Kim Tetzlaff Ejendom Skrevet kl. 09:44
Hvor mange stjerner giver du? :

Hey Jørgen

Jeg kan ikke se at du har problemer med at få indekseret din hjemmeside?
Når jeg laver en site søgning på google (site:lej-en-pølsevogn.dk) så får jeg resultater frem, hvilket indikerer at Google har indekseret din hjemmeside.

Du kan læse mere om det at få hjemmesiden hurtigere indekseret her. jeg vil også anbefale dig at læse de seotips jeg har skrevet. samt lidt om linkbuilding.

MVH Kim

UPDATE: glemte lige at skrive at du bliver nød til at se på din interne linkbuilding, da den halter en del. og samtidig bør du lave 301 redirect fra de gamle adresser til nye adresser, og ikke mindst fra non-www til www. Der er en del ting som jeg bestemt ville lave anderledes.

Ekspert i hastighedsoptimering og Teknisk SEO

Optimering og udvikling af hurtige hjemmesider, med mere end 25 års erfaring. Danmarks bedste hastighedsoptimering med speciale i wordpress. Wordpress hjemmeside

Fra København V.
Tilmeldt 18. Feb 08
Indlæg ialt: 286
Skrevet kl. 09:53
Hvor mange stjerner giver du? :

Jørgen Thelin:

Jeg har problemer med at få google til at acceptere mit domæne www.lej-en-pølsevogn.dk

Jeg kan simpekthen ikke få siderne indekseret på google. Jeghar benytte deres webmasterværktøjer lavet sitemap m.v.

Selv har jeg en ide om at det er Ø der driller.... men der på da væe andre en mig der har arbejdet lidt med denne problemstilling.

Glæder mig til at høre fra jer.

Hvis man søger på fx "Lej pølsevogn" kommer din side op i resultaterne - på min aktuelle søgning som nr. 4... - så din side ER indekseret...

Med øvelokale.nu kan du leje øvelokale på timebasis. Så betaler du kun når du rent faktisk skal øve, og slipper for de faste månedlige udgifter. Du kan booke online hele døgnet rundt. Se øvelokaler i dit område i øvelokale oversigten.
Tilmeldt 26. Jun 10
Indlæg ialt: 1584
Skrevet kl. 10:10
Hvor mange stjerner giver du? :

Chano:

Jørgen Thelin:

Jeg har problemer med at få google til at acceptere mit domæne www.lej-en-pølsevogn.dk

Jeg kan simpekthen ikke få siderne indekseret på google. Jeghar benytte deres webmasterværktøjer lavet sitemap m.v.

Selv har jeg en ide om at det er Ø der driller.... men der på da væe andre en mig der har arbejdet lidt med denne problemstilling.

Glæder mig til at høre fra jer.

Hvis man søger på fx "Lej pølsevogn" kommer din side op i resultaterne - på min aktuelle søgning som nr. 4... - så din side ER indekseret...

Det er da ikke den samme side?

Fra København V.
Tilmeldt 18. Feb 08
Indlæg ialt: 286
Skrevet kl. 10:49
Hvor mange stjerner giver du? :

Mark MK:

Det er da ikke den samme side?

Du har ret!

Missede lige at det var med www.lej-en-poelsevogn.dk jeg fik i mit søgeresultat... Sad

Med øvelokale.nu kan du leje øvelokale på timebasis. Så betaler du kun når du rent faktisk skal øve, og slipper for de faste månedlige udgifter. Du kan booke online hele døgnet rundt. Se øvelokaler i dit område i øvelokale oversigten.
Fra Aalborg
Tilmeldt 7. Sep 10
Indlæg ialt: 241
Skrevet kl. 18:51
Hvor mange stjerner giver du? :

Hejsa

Som jeg ser det har du hele 3 hjemmesider der stort set har samme tekst - har dog kun checket forsiden. Det er alexskaarup.dk og festvognen.dk

Så jeg tror du er ramt af duplicate content - ved ikke om kan sige triplicate content når du har 3 hjemmesider med duplicate content.

Vil du beholde alle 3 sider som de er nu, skal du ihvertfald have omskrevet teksten på 2 af dem. Men hvad havde du selv tænkt dig ?

Side 1 ud af 1 (7 indlæg)